Avatar billede salttoft Nybegynder
07. september 2003 - 22:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering af MS Outlook mellem Palm og SPV E100

Hejsa

Jeg har noget som irriterer mig, men som jeg ikke selv kan finde en løsning på, og så var det jo jeg tænkte om der ikke var andre der havde haft det samme problem, eller måske endda havde fundet den gyldne løsning

Jeg har en Palm som jeg tidligere kunne synkroniserer med MS Outlook, men efter at jeg fik tilsluttet min Orange SPV E100 over USB, vil min Palm (som er tilsluttet via COM-porten) overhovedet ikke opdaterer. Derfor har jeg faktisk 2 uaktuelle kalendere - det er jo ej så fedt. Er der nogen som kan hjælpe mig med det

Pleez
Avatar billede jensendk Nybegynder
09. september 2003 - 08:15 #1
Det lyder som om din orange software lytterpå alt. Kan du sætte SPV'ens software op til  kun at lytte på usb? Det vil givetvis frigive comporten.

En anden løsning.. loade SPV'ens og Palmens software manuelt, og prøve emd Palm's først,  og så spv.
Avatar billede salttoft Nybegynder
09. september 2003 - 08:38 #2
Det vil jeg lige prøve, og så vender jeg tilbage igen hvis det stadig driller... Tak i hvert fald for dette indlæg!
Avatar billede salttoft Nybegynder
26. september 2003 - 00:24 #3
Hej igen jensendk, så virkede det, undskyld forsinkelsen. Du får tak for hjælpen! Og hermed dine point. Tak igen....MVH Michael