Avatar billede funstuff Nybegynder
22. december 2000 - 13:39 Der er 6 kommentarer

Nyhedssystem ???

Hey..
Jeg ved ikke hvordan jeg lavet et nyhedssystem.. Nogen som der vil hjælpe mig ?
Mail scriptet på : funstuff@webhiker.dk
Avatar billede lp Nybegynder
22. december 2000 - 13:42 #1
jubiiii, sende dig et nyhedssystem for 30 point - NOT !!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
22. december 2000 - 18:10 #2
lp>> Det handler ikke altid om points, men om at hjælpe hinanden. Synes du det er lettere at sende et prg. for 200 points end det er for 30??

(::. Bjørn Benedikt .::)

Ps: Send venligst også til
Bjorn.B@mail1.stofanet.dk
Avatar billede fynbo Nybegynder
22. december 2000 - 18:17 #3
I PHP? ASP? Eller?
Avatar billede lp Nybegynder
23. december 2000 - 02:33 #4
bbs -> næhhh, jeg synes bare folk skal lære at kode tingene selv og få hjælp til de ting som opstår npr de forsøger......fremfor at \"købe\" sig til færdige ting, hvis det er det man vil må man betale $$$ !
Avatar billede lp Nybegynder
23. december 2000 - 02:34 #5
og desuden har det ikke noget med om det er lettere at sende et \"program\" for pointene.....det tager tid at lave det hvis man ikke allerede har lavet det.......og tid er penge...
Avatar billede cope21 Nybegynder
08. januar 2001 - 22:27 #6
...Er meget enig med lp.

Det er intet problem fx. at kode et nyhedssystem, men det tager tid. Og har en person ikke engang forsøgt, spurgt om hjælp eller lign., men bare be\'r om en færdig-løsning, må man op med \"tegnedrengen\"... that\'s it!

/Cope