Avatar billede ivanjensen Nybegynder
07. september 2003 - 15:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man teste forbindelsen nogen steder?

Hej

Vi er tilkoblet 2 computere til internettet gennem et TDC Motorola Broadband Surfboard, og internettet kører skam. Men den ene af computerne kører meget hurtigere internet selv om det er en meget mindre maskine, og desuden synes jeg at maskine nummer to slet ikke opnår den ønskede hastighed når jeg downloader osv. Har venner og bekendte med samme opkobling der henter med langt større hastighed end mig. Vi har 512/256 fra TDC.

Tak
Avatar billede arg3nto Nybegynder
07. september 2003 - 15:51 #1
Vi havde det samme problem.. vi skiftede switch og så funkede det
Avatar billede arlet Juniormester
07. september 2003 - 15:52 #2
Avatar billede arlet Juniormester
07. september 2003 - 15:58 #3
Takker for point *s*