Avatar billede tina1 Nybegynder
22. december 2000 - 10:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

asp editor

Jeg mangler stadig at oversætte noget tekst fra et forum jeg har downloadet snitz3,1.
Er der ikke en lettere/bedre måde end notepad.
Avatar billede kasseper Nybegynder
22. december 2000 - 10:44 #1
Jeg kan anbefale coffecup HTML editor++ eller Homesite 4.5
De kan begge downloades i trial\'s på tucows.
Avatar billede tina1 Nybegynder
22. december 2000 - 10:46 #2
der kan man måske se resultatet istedet for alle koderne..
Jeg ville jo helst have en wysiwyg asp editor, men det findes vel ikke. eller hva`.
Avatar billede joni@vordb Nybegynder
22. december 2000 - 10:48 #3
Jo da, der findes masser af gode editorer
prøv dig frem blandt på f.eks.http://www.tucows.com/
du skal blot søge efter \"ASP editor\"
Avatar billede tina1 Nybegynder
22. december 2000 - 10:49 #4
det vil jeg prøve, kan i anbefale en god begynder editor.
Avatar billede joni@vordb Nybegynder
22. december 2000 - 10:53 #5
Nej der findes ingen wysiwyg Asp editor, hvis du mener på den måde at du i editoren kan se den færdige side, asp er serverside og kan derfor kun ses når siden ligger på en server der understøtter asp, f.eks. PWS.
Hvis du blot vil se htmlkoden i wysiwyg er det næsten hip som hap, hvilken du bruger, frontpage, coffecup, hmosite or what ever. :-)
Avatar billede kasseper Nybegynder
22. december 2000 - 10:53 #6
Ja citat : \'Jeg kan anbefale coffecup HTML editor++ eller Homesite 4.5
De kan begge downloades i trial\'s på tucows. \'
De er begge nemme at gå til og rummer mange avanceret funktioner, som man med tiden kan lærer at bruge....Ellers er der jo altid FrontPage([uhhhh.....kuldegysning!!!]) Der kan du gså se resultatet, men den vil jeg ikke anbefale, måske nærmere fraråde....
Den nemmeste af mine foreslag er nok coffeecup. Men Ja prøv lidt forskellige fra tucows.
Avatar billede jancarstens Nybegynder
22. december 2000 - 12:48 #7
Jeg kan varmt anbefale Allaire\'s HomeSite.
Editoren kan downloades og læses om på www.allaire.com.