Avatar billede jolly-dog Nybegynder
06. september 2003 - 18:00 Der er 8 kommentarer

jobliste, complete list

Er der nogen som kan linket til en hjemmeside, hvor der en komplet liste over hvilke processer som er nødtvendige i joblisten.
har nemlig brugt denne liste rigtigt meget, men kan ikke finde pt.
Det er hjemmeside som der i øvrigt er linket til før fras eksperten. på forhånd tak!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. september 2003 - 18:03 #1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
06. september 2003 - 18:07 #2
tonnybrandt >> En w2k liste til win XP ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. september 2003 - 18:13 #3
Jakobclausen >> Jeg havde godt nok ikke set at det var en win xp spørgsmålet omhandlede, men da de grundlæggende er ens står jeg nu ved svaret alligevel.
Avatar billede resten Nybegynder
06. september 2003 - 20:47 #4
Der er en liste på denne side omkring de forskellige service i xp.

http://www.blackviper.com/WinXP/servicecfg.htm
Avatar billede jolly-dog Nybegynder
08. september 2003 - 18:23 #5
en rigtig ok liste tonnybrandt, som næsten fortjener points!
men ikke den jeg ledte efter som er noget større!
Avatar billede resten Nybegynder
09. september 2003 - 11:08 #6
Avatar billede jolly-dog Nybegynder
16. december 2003 - 21:19 #7
resten du må få dem
Avatar billede resten Nybegynder
17. december 2003 - 07:16 #8
:)