Avatar billede colorwave Nybegynder
06. september 2003 - 17:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver jeg server til cs

jeg kan ikke lave server til CS.. jeg ved ikke helt hvorfor, er det fordi jeg skal åbne en port eller fjerne noget firewall? plz hjælp mig for det er MEGA irriterende!
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
10. september 2003 - 00:20 #1
hvad isp har du ? bruger du router ? hvis du bruger WinXP har du så deaktiveret firewallen - kom med lidt info please :)
Avatar billede colorwave Nybegynder
13. september 2003 - 18:44 #2
arghh.... jeg har rouder og jeg ved sQ ikke lige hvorden jeg slår firewall fra for jeg har XP! men det kan du vel fortælle mig...! sorry jeg virker som en idiot til det men... isp?
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
14. september 2003 - 01:07 #3
Hvis du har router - skal du sandsynligvis åbne den port du skal bruge (27015?) - og i xp slår du firewallen fra i dine netværksindstillinger...
Avatar billede colorwave Nybegynder
15. september 2003 - 11:19 #4
øhhh.... hvordan åbner jeg porten? der var en der forsøgte at at hjælpe men han kunne ikke finde den rouder... kan ikke lige navnet på den nu... eller er det det samme på alle roudere??
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
15. september 2003 - 14:09 #5
Det er vidt forskelligt fra router til router - nogle er der webinterface, andre skal du sidde med en tekstpromt og adde nat entry'sne
Avatar billede colorwave Nybegynder
17. september 2003 - 17:42 #6
okay... tror jeg sQ ikke lige jeg for til at virke men det må jeg sQ ta som det er... PIS :P.. men ellers mange tak!
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
17. september 2003 - 21:01 #7
woah mine første point - thx :P
Avatar billede colorwave Nybegynder
20. september 2003 - 21:08 #8
lol... det var så lidt... jeg er også ny her:P