Avatar billede zimon Nybegynder
22. december 2000 - 09:38 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

win98se problem

WINDOWS
Den enhed der blev fjernet indeholdt åbne filer. Næste gang skal du først kontrollere om enheden virkelig kan fjernes.
Tryk på vilkårlig tast.  Det gør jeg så!!!!

WINDOWS
Filsystemet på enheden indholdt data som først skulle fjernes. Nogle data på enheden gik tabt. Næste gang skal du først kontrollere at enheden kan fjernes.
Tryk på vilkårlig tast.  Det gør jeg så!!!!

WINDOWS
Der opstod en alvorlig undtagelse OE ved 24x:BFFF9DFFF. Programmet vil blive lukket.
  - Og det gør jeg så med efterfølgende scandisk til følge.

Jeg køre win98se
a7v bundkort
Avatar billede cstern Nybegynder
22. december 2000 - 09:43 #1
hvad er spørgsmålet?
Og hvad er det for en enhed du har fjernet? (jeg går udfra det er fra kontrolpanel/system/enhedshåndtering)
Avatar billede zimon Nybegynder
22. december 2000 - 09:48 #2
jeg ved det ikke fejlen kommer kun nogle gange...
men jeg er meget træt af denne fejl.
3x blå sataner er 3 for mange
Avatar billede zimon Nybegynder
22. december 2000 - 09:49 #3
Jeg vil vide hvordan jeg kommer af med denne fejl.

Hoegen ved det tror jeg .. jeg vil også gerne vide det
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 10:06 #4
Du har fjernet et eller programmer, fjernet hardware eller du har måske afbrudt en installation. Du må enten installere windows/programmer/hardware igen. Eller rense reg.databasen/*.ini-filer.
Avatar billede jackonlinux Nybegynder
22. december 2000 - 10:13 #5
Start i Registreringsdatabasen
med at søge på fabrikantens navn og
produktets navn, f.eks. \"Lasat speed 2\".

Du sletter nu alle de nøgler, værdier osv., som har med enheden at gøre. !!Husk lige og undersøg enhedshåndtering inden du fjerner no\'et.!!

Hvis softwaren stadigbvæk er installeret:

Søg efter alle *.reg filer og måske er du heldig at finde en fil, SOM SKAL ÅBNES I NOTEPAD og du kan derefter se hvor ændringerne er sket!!

F.eks kunne der stå noget lignende:

[H_key_local_machine]
<sti i database>

Håber det hjælper
Avatar billede cstern Nybegynder
22. december 2000 - 10:29 #6
måske skal du bare køre regclean fra MS for at rense din registreringsdatabase for ud-daterede henvisninger
Avatar billede cstern Nybegynder
22. december 2000 - 10:31 #7
Avatar billede zimon Nybegynder
22. december 2000 - 10:34 #8
den virker ikke har prøvet ..
kan det være en hardware fejl ?
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 10:47 #9
Hvad har du forsøgt at fjerne, som ikke er lykkedes?
Avatar billede zimon Nybegynder
22. december 2000 - 10:48 #10
jeg ved det ikke
Avatar billede zimon Nybegynder
22. december 2000 - 10:51 #11
fejlen kommer kun en gang imellem
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 11:06 #12
Går din pc i stå under opstart og skriver, at der mangler ditten eller datten i henhold til linie ??, og at du skal trykke på en tast for at komme videre?
Avatar billede zimon Nybegynder
22. december 2000 - 11:39 #13
steen den skriver det der står i toppen af mit spørsmål læs det nu...
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 11:47 #14
Mit bud er, at du har fjernet eller installeret noget, som ikke er gennemført rigtigt. Det er den eneste logiske forklaring jeg kan se. Du har fjernet noget, eller afbrudt noget, som Windows var i gang med at arbejde med. Derfor får du også den ulovlige handling. HVAD har du fjernet? Eller forsøgt på at fjerne? Har du markeret noget, trykket på DELETE for så at slukke pc\'en? Dine fejl er udløst af nogle handlinger fra din side.
Avatar billede nopper Praktikant
22. december 2000 - 17:12 #15
Det kan være dit cd-rom - el cd-rom brænder.
Diskette drev kan også give den fejl.Tjek kabler og strømstik.
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. december 2000 - 17:14 #16
nopper: En ledning der er hoppet af, giver IKKE denne fejlmeddelelse
Avatar billede nopper Praktikant
22. december 2000 - 17:28 #17
Jeg tænkte på en ustabil forbindelse.
Jeg nævner ikke et ord om en ledning der er hoppet af.
Læs svar ordentlig inden du kommenterer andres forslag.
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. december 2000 - 17:01 #18
Sorry, nopper! Ville ikke fornærme dig:

\"Tjek kabler og strømstik.\"
Avatar billede nopper Praktikant
23. december 2000 - 22:25 #19
Det er iorden
Avatar billede burningice Nybegynder
27. december 2000 - 19:26 #20
kører du SCSI??
Avatar billede nopper Praktikant
27. december 2000 - 22:38 #21
Manden er gået i seng eller gået i sort.
Avatar billede 8151 Nybegynder
27. december 2000 - 23:11 #22
Jeg har haft samme problem,  hvor jeg også fik en fejlmeddelse af samme art, det endte oven i købet med at computeren ikke ville starte op. Jeg troede først at mit grafikkort var stået af.
Men det viste sig at det var mit netkort der var defekt.
Jeg udskiftede kortet og derefter virkede computeren som den skulle igen.
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. december 2000 - 07:54 #23
Windows mangler ihvertfald noget til en enhed, som ikke er der mere, eller er defekt. Fejlen er ikke kommet ud af den blå luft, medmindre Windows er beskadiget. Fejlene er enten udløst af nogle handlinger fra din side, eller også er din Windows beskadiget.
Avatar billede zimon Nybegynder
28. december 2000 - 09:12 #24
Hmm jeg fandt ud af hvad fejlen var. windows startede et program op som den ikke kunne håndtere tror jeg.

msconfig er nu en god ting. :)

så desværre ingen point til jer denne gang
Avatar billede nopper Praktikant
28. december 2000 - 09:18 #25
Tro flytter bjerge skulle jeg mene, men det kan windows ikke håndtere.
Avatar billede zimon Nybegynder
28. december 2000 - 09:25 #26
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. december 2000 - 09:42 #27
Det er rigtigt nok, zimon. Men der er noget galt, Windows fungerer ikke som den bør.
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. december 2000 - 09:46 #28
Hvad er det for et program, som Windows starter, men som den ikke kan håndtere? Det er enten fordi Windows (eller andre applikationer/enheder) er beskadiget, eller du uheldigvis har fået ødelagt noget.
Avatar billede zimon Nybegynder
28. december 2000 - 09:52 #29
ved ikke hvad det var men tror programmet er i stykker eller slet ikke er der mere.
Avatar billede steen_hansen Forsker
28. december 2000 - 11:40 #30
Netop! Det har jeg skrevet hele tiden. Spørgsmålet er så, om det er det ene eller det andet. Windows kan være beskadiget, eller du har forårsaget denne fejl selv.

Fortsat glædelig jul og godt nytår :o)