Avatar billede teit Nybegynder
05. september 2003 - 15:09 Der er 5 kommentarer

Selvinstalleret ad-on til IE

Et irriterende "program" der har installeret sig selv som en form for ad-on til IE er ved at drive mig til vanvid.
Programmet er en fom for search funktion der hedder surfbar.com.
Er der nogle der ved hvordan jeg fjerne dette uønskede element fra min computer?
Avatar billede fido82 Nybegynder
05. september 2003 - 15:10 #1
prøv at installere en spyware remover som addware, den fjerner somregel alle disse
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. september 2003 - 15:10 #2
kig forbi den her side
http://www.spywarefri.dk/
der kan du finde programmer til at fjerne det med.
Avatar billede fromsej Praktikant
05. september 2003 - 16:09 #3
Gå ind her og hent Ad-aware og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Ad-aware, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. september 2003 - 18:56 #4
Avatar billede fido82 Nybegynder
13. september 2003 - 23:04 #5
finder du ud af noget ?