Avatar billede exx Nybegynder
04. september 2003 - 23:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger font

Jeg søger nogen som har fonten Russel Squera, for jeg står og mangler den. Og jeg har ikke løst til at give 22 dollars for den. Grunden til at jeg mangler den er at jeg lavede en billed serie for et stykke tid siden med den skrift. men så formaterede jeg og nu kan jeg ikke gøre mit arbejde færdigt.

Hvis du har den eller ved hvor jeg kan downloade den GRATIS. så skrev venligs...
Avatar billede exx Nybegynder
04. september 2003 - 23:19 #1
Russel Square hedden den..
Avatar billede miss-g Seniormester
05. september 2003 - 00:35 #2
Jeg har den i programmerne - men kan sgu ikke se den under fonts i windows. Underligt?!
Avatar billede miss-g Seniormester
05. september 2003 - 00:43 #3
Fandt den. Kan hentes her:

http://www.nicolin.dk/russel.htm
Avatar billede exx Nybegynder
05. september 2003 - 22:26 #4
Mange tak! Jeg har længe ledt efter den! Lukker herfra.