Avatar billede atd Nybegynder
04. september 2003 - 22:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kæmpe point høst for ikon sæt

Jeg har i den forløbne tid brugt lidt tid på at gøre mit XP skrivebord m.m. lidt federe at se på. Fedt tema, fedt logon billede. Men jeg mangler ikoner. Jeg kunne godt tænke mig nogle store ikoner.
Jeg har hentet lidt forskellige på nettet i det jeg tror der bliver kaldt 32 bit format.
Jeg vil gerne have et godt udvalg af standardikoner. De ikoner jeg tænker på, er de man bruger på Mac maskiner. Meget detaljerede billeder.
Denne Computer, Skraldespand, Netværkssteder, drev, programlinks, Interneteksplorer knapper. OSV.
Er det overhovedet til at gøre som på Mac. Skal man ændre i reg. databasen.

Meget rodet tekst, men håber det store beløb kan  gøre op med det.

Point antallet er selvfølgeligt vildt, men håber også at det giver bonus den anden vej.

PS. Jeg har fundet nogle få transperante ikoner, hvis det er muligt, at få sådan nogen, så er det også noget.

på forhånd tak ATD
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2003 - 22:44 #1
Jeg ved ikke om du kender denne side, men der kan man finde nogen ret fede ting:
http://www.themexp.org/
Avatar billede chalde Seniormester
04. september 2003 - 22:45 #2
jeg bruger http://www.skinbase.org og www.deviantart.com da de samtidig ahr skins/fonte og alt muligt andet.
Avatar billede chalde Seniormester
04. september 2003 - 22:47 #3
med iconpackager http://www.stardock.com/products/iconpackager/ får du endnu flere muligheder.
Prøv at se her: http://www.wincustomize.com/skins.asp?library=2
Men det koster penge.
Avatar billede atd Nybegynder
04. september 2003 - 22:50 #4
virker det også på XP? Altså er det store ikoner.
Avatar billede chalde Seniormester
04. september 2003 - 22:52 #5
Dem jeg har hentet ned er.
Nogle af dem jeg har hentet på http://www.skinbase.org er op til 128x128
Avatar billede atd Nybegynder
04. september 2003 - 22:55 #6
Det dur. Tak skal du have. Hvordan giver man pointene!
Avatar billede chalde Seniormester
04. september 2003 - 22:58 #7
folk skal først smide et svar, lige som du lige har gjort.
Men vent lidt, eftersom du har udlovet max point så kommer der måske flere foreslag, og det er meget at give til 1-2 personer for et relativt let spg.
Avatar billede atd Nybegynder
04. september 2003 - 22:59 #8
fint fint. Men tak indtil nu
Avatar billede chalde Seniormester
04. september 2003 - 23:00 #9
Hmmm. men sådan giver du i hvert fald point til folk der har lagt et svar, her var det bare kun dig selv der fik lagt svar.