Avatar billede wise Seniormester
04. september 2003 - 19:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikke mulig at unlocke Win2k laptop uden adgang til NDS

Hej Alle

Tidligere har det kørt fint når jeg på arbejdet satte min win2k laptop i suspend, og så når jeg kom arbejdede videre. Jeg skulle dog vælge Windows i "lås op" boksen frem for NDS eftersom jeg jo ikke har adgang til netware serveren hjemmefra.

Efter installation af Novell klient 4.90 virker dette ikke længere. Efter suspend kan jeg stadig ikke låse op med NDS login (da jeg jo ikke har adgang til serveren) og hvis jeg prøver at låse op med "windows-login"-muligheden laver den det samme som hvis man prøver at låse en win2k arbejdsstation op som administrator - den logger den aktive bruger af (uden mulighed for at afslutte/gemme)

Har I andre oplevet det samme med 4.90 - og er der nogen som har en løsning på det?

Jeg logger på en NW5.1, nyeste sp og med en zen starterpack med dynamiske brugere...

Lasse
Avatar billede subp Nybegynder
04. september 2003 - 19:54 #1
Hvis jeg ikke husker helt forkert så er det vist working as designed. Novell har ændret på måden NW Clienten fungere på i dette tilfælde, men jeg vil lige foreslå dig at checke dokumentationen til NW Client 4.9. Jeg mener faktisk det står der.

Jan
Avatar billede wise Seniormester
08. september 2003 - 16:01 #2
Hmmm, jeg synes ikke jeg kan se det her http://support.novell.com/cgi-bin/search/searchtid.cgi?/10084676.htm - og hvis jeg skal være helt ærlig er det da en ufed feature at jeg ikke kan komme ind på min maskine hjemme uden at lade den logge mig af og afslutte alle programmer...
Men okay hvis det er det de vil :-(
Avatar billede wise Seniormester
04. januar 2004 - 16:06 #3