Avatar billede hschak Nybegynder
04. september 2003 - 13:59 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Dele en film op i 2

Hejsa jeg har en film jeg gerne vil have brændt ned på cd..... filmen fylder 735 MB  og mine tomme cd skiver er på 790 MB . Men nero Burning siger der ikke er plads nok . så
kan man ikke splitte den op i 2 også således at lyden stadig er der ???????
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. september 2003 - 14:01 #1
så burde den kunne være der .. du prøver vel ikke at få nero til at reencode filmen til et andet format ?

ellers prøv at lave overburn
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2003 - 14:01 #2
Avatar billede halifax Nybegynder
04. september 2003 - 14:02 #3
Tilsvarende spm. om at dele film finder du her
http://www.eksperten.dk/spm/391263
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2003 - 14:02 #4
Nå ja, kigger slet ikke på talene. Selvfølgelig burde den kunne være der. :o)
Avatar billede hschak Nybegynder
04. september 2003 - 14:07 #5
Nej jeg prøver nu ikke at reencode den... Lave overburn  Sorry hvordan.  Har Nero 6
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. september 2003 - 14:09 #6
det mener jeg den selv spørger om den skal ..
Avatar billede hschak Nybegynder
04. september 2003 - 14:24 #7
Nej det spørger den nu ikke om.......???
Avatar billede usc Nybegynder
04. september 2003 - 14:25 #8
Hvis du køre med XP så prøv XP's egen brænder funktion. Derved kan vi se om det er et problem i Nero eller om problemet ligger et andet sted
Avatar billede hschak Nybegynder
04. september 2003 - 14:32 #9
He he ja nu bliver jeg sgu dum... og hvor er så lige den..... /-:
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2003 - 14:41 #10
Slå overburn til i Nero. Kan ikke lige huske hvor i menuen.
Men prøv da at trykke F1 i Nero. Så kommer der sikkert en hjælpe menu frem. søg på "overburn"
Avatar billede usc Nybegynder
04. september 2003 - 16:06 #11
XP's brænder funktion fungere på den måde at når du sætter en tom cd i drevet så spørger XP om den skal åbne et brænder vindue til dig. Hvis dette ikke sker så gå ind i My computer og åben drevet hvor den tomme CD ligger i, så har du muligheden den :)
Avatar billede zenze Nybegynder
04. september 2003 - 17:38 #12
Prøv DAEMON TOOLS:
http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php
Mount din CUE-fil i den og brænd med CloneCD
... hvis filmen ligger som CUE?!