Avatar billede miroba Nybegynder
04. september 2003 - 00:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning til grafikkort FX5600 (skifter farve)

Har lige investeret i ny PC, men mit Geforce fx5600 driller ØV, alt kører ellers fint, hurtigt og OK.
Mit pausespil er TV2 f.eks. Yatzy, efter et stykke tid bliver hele spillefeltet grønt!!!, men resten kan jeg godt se (har oplevet næsten det samme på andre onlinespil, men i andre farver (sort bliver til rødt f.eks.)

100 point for hurtig respons.
På forhånd tak
Avatar billede evildon Nybegynder
04. september 2003 - 00:19 #1
Jeg vil sige at du skal prøve at hente den nyeste driver fra Nvidia.
Du kan også prøve at hente en ny flash hvis det er det spillene kører.
Avatar billede miroba Nybegynder
04. september 2003 - 00:22 #2
Ok prøver det lige
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. september 2003 - 01:01 #3
og du har direct X 9.xx installeret..?
Avatar billede miroba Nybegynder
04. september 2003 - 01:29 #4
direct 9 jojoda :),
men det ser ud til at evildon må have pointene.
Tror det må have været driveren, selvom min ikke var så gammel, men tingene ændrer sig jo hurtigt. Jeg har da kunnet spille længere end jeg plejede ( uden fejl), så selvom jeg tabte *GG*, tak for interessen/hjælpen begge, men points til evildon