Avatar billede 2my Nybegynder
03. september 2003 - 23:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

fejl i installation af vers. 6,0

Nu har jeg søgt i diverse tråde for at finde løsningen på mit problem, men har ikke kunne finde noget...

Jeg har før haft msn 6,0 på min comp... Fik så slettet det, og fik 5,0 på... Men når jeg prøver at installere 6,0 nu, så skriver den UNKNOWN\Installer\Assemblies\Global. Og at jeg ikke har fuld adgang til nøglen...

Bagefter skriver den så "fejl 1603"... Har prøvet at kontakte www.messenger.dk , men de siger jeg ska' snakke med microsoft...

Nogle her der har et svar på det, eller er jeg nødt til at ringe til microsoft..?
Avatar billede arlet Juniormester
04. september 2003 - 11:17 #1
gå i regedit og slet alle nøglerne til messenger inden du installerer det nye
Avatar billede arlet Juniormester
04. september 2003 - 11:20 #2
Gå i start
Kør
Skriv: regedit
Ok
Gå i Rediger
Søg
Skriv: messenger
Ok
Delete den nøgle som den finder - kontroller lige at der står noget med messenger i nøglen
Find næste (her kan du bruge F3 tasten i stedet for)
Delete
F3
Delete
F3
Sådan bliver du ved til der ikke er flere nøgler at slette.
Luk Regedit
Installer den nye messenger
Avatar billede 2my Nybegynder
04. september 2003 - 19:28 #3
der er en masse ting... Bare slette alt der står med messenger?

Prøver mig frem :)
Avatar billede 2my Nybegynder
04. september 2003 - 19:33 #4
skidtet gør det samme... :-/
Avatar billede arlet Juniormester
04. september 2003 - 19:43 #5
prøv at fjerne det med denne her :
http://www.mike-tech.com/download/XPAntiSpy3E.exe
Avatar billede 2my Nybegynder
04. september 2003 - 19:44 #6
jeg har ME... Ligner et XP program... Men prøver
Avatar billede 2my Nybegynder
04. september 2003 - 19:44 #7
ku' man ikk :-/
Avatar billede 2my Nybegynder
04. september 2003 - 19:47 #8
har du ikk icq? Lidt lettere at kommunikere der?

97117107 er mit nr der...
Avatar billede arlet Juniormester
04. september 2003 - 21:07 #9
Hej igen. Jeg fik vist smidt dig at icq, har ikke haft det sålænge, så jeg fik vist blokerer for dig. Sorry for det. Har du snakket med microsoft
Avatar billede 2my Nybegynder
04. september 2003 - 21:11 #10
hmm du fik mig da addet på icq...

Man kan kun snakke med dem hvis man har KØBT produktet, og det har jeg ikke... Så jeg smed dem en mail...

Men tak for alt din hjælp, hvis de siger nogle af de samme ting som du har sagt, så er der accept på :)
Avatar billede 2my Nybegynder
08. juni 2004 - 23:59 #11
lukker den lige...