Avatar billede bjayokei Nybegynder
03. september 2003 - 21:26 Der er 5 kommentarer

Intet billede i windows!!

Min kammerat har et problem med hans maskine.!
Det startede efter han fik rodet med tv-out funktionen..

Under opstart indlæser den fint og man kan følge med i alt, men efter den har kørt "windows loading" går den i sort.??
Man kan høre disken starter op og den går ind i windows (win start lyd bliver afspillet) så alt virker bortset fra skærm billedet inde i windåze..
Hvis jeg starter den op i fejlsikret tilstand går der 10 sek så er der sort skærm med en blinkene curser oppe i hjørnet.
Har prøvet at resettet cmos, skiftet grafikkort (sker fuldstændig det samme), startet op med sidste kendte konfiguration men intet hjælper...

Skod :(

Det er et Radeon 9000 128 mb
Avatar billede -mundi- Nybegynder
03. september 2003 - 21:27 #1
er der noget billede på hans tv ?
Avatar billede bjayokei Nybegynder
03. september 2003 - 21:35 #2
NEj :(
Avatar billede -mundi- Nybegynder
03. september 2003 - 21:36 #3
start op i fejlsikret tilstand og fjern driverne, genstart og installer en gang til
Avatar billede bjayokei Nybegynder
04. september 2003 - 09:25 #4
Som skrevet kan den ikke starte op i fejlsikret tilstand.!!!

Bare den ville det, men heller ikke der kan den vise billedet..
Hvad dælen er der galt.??
Avatar billede bjayokei Nybegynder
04. september 2003 - 17:07 #5
Ingen der kan hjælpe.?