Avatar billede roney Nybegynder
21. december 2000 - 16:38 Der er 3 kommentarer

Oprettelse af SSH

Min host har lige sat SSH op til mig, så jeg kan telnet mig ind på mit webhotel, men hvordan opretter jeg så den RSA key der er nødvendig for at jeg kan benytte det?
Der står at denne key skulle findes i følgende fil identity.pub, men den findes altså bare ikke på mit system?
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. januar 2001 - 10:12 #1
Hvilke SSH klient bruger du? SecureCRT (til windows) kan anbefales. Den skulle MEGET gerne, når du connecter, spørge om du vil acceptere den key som serveren har eller ej.
Avatar billede infl Nybegynder
14. januar 2001 - 11:37 #2
Jeg bruger det program som du siger, men den spørger ikke om jeg vil bruge den som du siger, men jeg kan bare ikke connect med mit webhotel?
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. januar 2001 - 13:20 #3
HOW! Der er jo en snyder der! To brugere, den går ikke mester!

Admin, hvad siger du?