Avatar billede a.schou Nybegynder
02. september 2003 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BlueTooth Headset til pc

Hej Eksperter
Jeg har lige købt en acer TM803LCi_bt (en ret dejlig pc :D) den har indbygget bluetooth, og jeg vil så høre jer om, der er nogen der ved om man kan tilslutte et headset lavet til mobiler, og bruge det i stedet for hovedtelefoner?

/Andreas
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
04. september 2003 - 13:05 #1
Det skulle ikke være noget problem. Du skal bare parre headsettet ed PC'en, jeg har selv gjort det med mit headset, Det er et Sony Ericsson
Avatar billede a.schou Nybegynder
05. september 2003 - 12:13 #2
Ok, virker det godt? Hvor længe holder batteriet?
Avatar billede shadowman Nybegynder
18. september 2003 - 00:16 #3
Orv, det vil jeg gerne vide hvordan du har fået til at virke, for jeg fatter ikke at få mit til at virke. Jeg har en Level One USB Bluetooth adaptor og et Nokia HDW-2 headset... jeg kan godt se headsettet og parre det med pc'en, men jeg aner ikke hvordan jeg kan gøre så jeg kan bruge det... jeg vil gerne bruge det med f.eks. Skype :o)
Avatar billede iziqio Nybegynder
28. marts 2006 - 18:45 #4
Samme prob her :(
Avatar billede steelman Novice
26. december 2006 - 14:34 #5
Hej - fik I det nogen sinde til at virke?
Jeg har selv en LevelOne bluetooth dongle og overvejer at købe et headset til min mobil, som jeg gerne vil kunne koble sammen med min computer via bluetooth, men vil gerne høre om det overhoved er muligt :-)