Avatar billede linda_b Nybegynder
21. december 2000 - 12:27 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

netterapeuten.dk

Hvad synes i om denne side www.netterapeuten.dk
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. december 2000 - 12:46 #1
Hej Linda_b

Den er pæn og overskuelig...Farverne spiller godt sammen.....Navigationen er til tider en smule rodet....
Skrifttypen i overskriften er jeg ikke så vild med.....

Ellers en flot side....

9(10)@13

-Anders

PS: netterapeuten.dk  er et svært navn at huske.. Det sys jeg i hvert fald

Avatar billede tommyf Nybegynder
21. december 2000 - 12:56 #2
Menuen burde centrers og lige skubbes lidt ned.

Det samme med hoved siden. Der ar al for lidt mllemrum mellem menu-hovedside-top.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
21. december 2000 - 13:08 #3
Ja, der er for lidt margin på din tekstframe. Farverne kører egentlig meget godt sammen. Måske skulle du overveje om ikke de også skulle være en lille border på mouseoverbillederne. De bliver bare helt gule. Det er ikke sejt.

Elelrs fin side.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2000 - 13:33 #4
Pænt design, dog er der ikke megt plas til tekst, når der skal stå 2 menuer ved siden af hinanden, Hvad om denne menu i midten var lavet som rullegardin menu under den aktuelle knap? Virker noget farveløs, når først man kommer ind under de forskellige menuer. Der er ingen link bag: Ring til netterapeuten.dk på forsiden.

Et godt formål for en side.

Hvorfor bruger i ikke FirreTalk på denne side til at udvide jeres service med?

Karakter 9 @ 13

Avatar billede nomiz Nybegynder
21. december 2000 - 13:36 #5
9@13
Avatar billede saubermacher Nybegynder
21. december 2000 - 15:00 #6
Nemt at finde rundt på. Alt i alt en god side som leverer varen.

Og nu kommer kritikken.

Rolige farver skal det selvfølgelig være, men det der minder mig for meget om en tobaksside. Desuden synes jeg ikke at der skal være 3 forskellige farver. Se evt www.modvig.dk som et eksempel. Der er også 3 frames med to farver.

Til menuen må siges JAVA ER FORBUDT. halvdelen af alle sider dumper på grund af åndsvage JAVA-scripts. - det du har dig der er et godt og enkelt java script, men det tager lang tid at loade og det er ikke mere hensigtsmessigt + at det tit laver fejl for alt for mange brugere. Hvis der absolut SKAL ske noget når man bevæger musen over teksten i navigationsbaren så prøv med lidt CSS i stedet. Det går man aldrig HELT fejl af...

Ellers må jeg tilslutte mig de andre = god side.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2000 - 11:10 #7
Tja...Jeg er ikke vild med farverne.. ;-)
Avatar billede danielhep Nybegynder
22. december 2000 - 11:16 #8
Hejsa Linda

Jeg har lige set på din side.
Den er ok, men jeg synes at du skulle arbejde lidt mere på dine farver, det minder om efterår.
Jeg synes personligt selv at en hjemmeside skal se frisk ud, og de farver at men har tænkt dig at bruge skal være friske, som blå f.eks.
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. december 2000 - 20:41 #9
Hej
Du skal helt klart havde nogle andre farver. Med det indholde siderne har skal du havde nogle friske farver.
Jeg mener ikke du skal havde to mener i venstra side når man går ind i et under punkt. Det kan msåke laves med en top menu. En menu som ligger i toppen af hver underside.
Teksten på forsiden ryger ud af rammerne hvis man ikke lige har explore sat op til lille font.
Forsiden ser ikke pæn ud i Netscape.
Det er ganske let at finde rundt på siderne.
Avatar billede mortenkjeldberg Nybegynder
01. januar 2001 - 21:54 #10
Når man beder om en guided tur er man tvunget til at se grafiken, der burde være et sted der hedder \"Skip Intro\".