Avatar billede ntrenze Nybegynder
02. september 2003 - 13:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sæt min PC op som Counter-Strike server

Jeg har en PC som jeg gerne vil sætte om som en Counter-Strike server. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede snowball Novice
02. september 2003 - 14:08 #1
Prøv og læs lidt på http://server.counter-strike.net/server.php?cmd=howto - der er flere guider.

Snowball
Avatar billede dd-man Nybegynder
02. september 2003 - 16:08 #2
Snowball: hvad hvis man vil lave det til Counter-Strike 1.6? er der en guide til det?
Avatar billede snowball Novice
02. september 2003 - 16:29 #3
dd-man: Vil umiddelbart tro du sagtens kan bruge den samme guide.

Snowball
Avatar billede dd-man Nybegynder
02. september 2003 - 16:39 #4
Det kan man så ikke :)
Det kører over Steam som kører helt anderledes end alm. CS - men lad os så håbe at ntrenze ikke bruger 1.6 :P
Avatar billede ntrenze Nybegynder
12. september 2003 - 23:08 #5
Jeg har heldigvis 1.5 :D
Avatar billede dd-man Nybegynder
13. september 2003 - 00:37 #6
Det dårlige er så bare nu, at 1.5 udgår :)

og Steam bliver lanceret som officielt om et par dage, så kun den virker... kræver valid cd key m.m.

læs mere om det på steampowered.com
Avatar billede ntrenze Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:42 #7
Jeg har også hørt at WON lukker. Er det rigtigt?
Avatar billede johnkorn Nybegynder
04. oktober 2003 - 14:45 #8
Jeg ville ønske at de droppede den 1.6 den er så dårlig og amatør agtig !!