Avatar billede homey Nybegynder
02. september 2003 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backupprogram til backup af åbne filer

Er der nogen der kan hjælpe mig med om der findes et lille  og billigt program, hvor man kan backup åbne/filer der er i brug, ned til en HD.

Takker på forhånd.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 09:54 #1
Her er en demo af stbernard open file manager, men det er altså ikke billigt.
http://www.networkingfiles.com/Backup/OpenFileManager.htm

Vi brugte det for nogle år siden, men er gået fra det igen, idet vores backup software egntligt klarede opgaven fint uden dens hjælp.
Avatar billede homey Nybegynder
02. september 2003 - 10:06 #2
Hvilket program bruger i nu???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 10:22 #3
Vi bruger ingen open file manager længere.

Oracle database servere bliver sat i backup mode, og selve filerne bliver backet op selvom der er skrivninger midt i processen. Denne måde er anbefalet af oracle, og vi har både testet og haft real life crashes og det går fint med at restore og få baserne op at køre igen.

Filservere bliver backet op uden videre. (Netware)

På sqlservere bliver mssqlserver lukket ned inden backup og startet igen bagefter.
Avatar billede homey Nybegynder
02. september 2003 - 10:39 #4
Okay, takker det hjalp.... thx. svare du, så får du dine poinz
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. september 2003 - 10:53 #5
Ok, jamen så siger jeg da tak *s*