Avatar billede burt28 Nybegynder
01. september 2003 - 20:00 Der er 1 løsning

tilslutning af jvc kamera

jeg har købt et jvc kamera gr-dx75 som computeren absolut ikke kan finde. vi har fulgt instruktionerne til punkt og prikke men den kan absolut intet finde....
Avatar billede leon_hunt Nybegynder
03. oktober 2003 - 10:22 #1
Bruger du USB eller DV kabel til at forbinde kameraet med computeren?

Bruger du USB skal du sørge for at både kamera og computer er tændt når du forbinder de to.

Bruger du DV, skal du sørge for at kameraet er slukket når du sætter stikket i.

Ellers så få JVC til at hjælpe dig :)
http://www.jvc.dk/default.asp?Action=Menu&Item=172