Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 18:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

E-amil problem

Hver gang jeg søger efter ny post eller sender en meddelse siger den følgende: Der opstod fejlunder forsøget på at udføre de ønskede opgaver. Yderligere oplysninger finder du på listen over fejl.

Under fejl står der:

Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto "POP3", server:"POP3",protokol:POP3, Port:110, Sikker (SSL):Nej, Socket-fejl:10060, fejlnummer:0x800CCC0E.

Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. september 2003 - 18:37 #1
Kontrollere dine POP3 konto oplysninger, eller kontakte din udbyder for at høre om der er problemer med deres pop3 server
Avatar billede riversen Nybegynder
01. september 2003 - 18:37 #2
prøv at spørge i den kategori der passer til den klient du bruger
Avatar billede halifax Nybegynder
01. september 2003 - 18:46 #3
Får p.t. samme fejl ved hentning af post fra TDC.
Avatar billede anders-s Nybegynder
01. september 2003 - 18:59 #4
hvordan kontrollere jeg mine konto oplysninger???
Avatar billede riversen Nybegynder
01. september 2003 - 19:02 #5
anders-s: synes lige du skal kommentere her først: http://www.eksperten.dk/spm/395486