Avatar billede mjo Nybegynder
01. september 2003 - 14:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mangler oplysninger

Hej alle sammen!!

Jeg har emne uge og der har vi om bornholm og jeg mangler noget oplysninger om bornholm og jeg har prøve at søge mange steder men har ikke rigtigt fundet noget så jeg håber at du kan hjælpe mig..
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. september 2003 - 14:54 #1
Har du prøvet at gå på biblioteket? Det virkede fint i de gode gamle dage, da jeg gik i skole :-)
Avatar billede mjo Nybegynder
01. september 2003 - 14:56 #2
jamen vi har nogle bøger men der er ikke noget som jeg kan bruge for jeg skal bruge noget om Rundkirkerne,  Gudhjem og Hammerhus!!

Håber at du vil hjælpe mig!!
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 14:56 #3
der er masser at hente i bøger fra biblioteket.. evt. turen går til bornholm.. ellers er der jo deres sagnfigurer krølle bølle og barbarekus filiekus (faderen til krølle bølle..) der er historien om hammershus hvor forbudt kærlighed med korfitz uldfeldt (aner ikke om det staves sådan!!)ender i at den stakkels tøs bliver låst inde i blåtårn.. og jeg kunne blive ved!

cowgirl21
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 14:58 #4
gudhjem har deres røgerier og glaspusteri.. det kan du finde i turen går til bornholm. i samme står også om rundkirkerne og hammershus finder du i historiebøger/ historieleksikoner..

cowgirl21
Avatar billede mjo Nybegynder
01. september 2003 - 14:59 #5
jamen den bog har vi ikke og jeg vil gerne bruge en computer så jeg vil helts at der kom et link til en side!!
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
01. september 2003 - 15:16 #6
hmmm... er det helt umuligt at gå på biblioteket og finde den da?? biblioteket er ikke giftigt! og hvorfor foretrækker du at bruge computeren??

cowgirl21
Avatar billede dytti Novice
02. september 2003 - 00:44 #7
jeg fandt 269000 links i google :-)

http://www.google.dk/search?q=bornholm&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=cr%3DcountryDK

er må være et eller andet som kan bruges
Avatar billede dytti Novice
02. september 2003 - 00:45 #8
men ellers er der et der ser ok ud her
http://www.bornholm.net/index.htm
Avatar billede mjo Nybegynder
02. september 2003 - 08:45 #9
jamen okay.. men jeg mangler oplysninger om Christiansø oh hammerhus.. så jeg håber at du vil finde en side til mig....
Avatar billede mjo Nybegynder
12. september 2003 - 16:03 #10
Lukker