Avatar billede kragamud Nybegynder
01. september 2003 - 14:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skriftfarve på ikoner

Hvordan skifter man farven på ikoners skrift f.eks. skrivebordet ???
Avatar billede negertt Nybegynder
01. september 2003 - 14:31 #1
indstillinger pa skrive bordet
Avatar billede kragamud Nybegynder
01. september 2003 - 14:41 #2
Jeg har set alt hvad der nu er og se igennem under egenskaber udseende.
Nogle som kan give en bedre forklaring ?
Avatar billede fromsej Praktikant
01. september 2003 - 14:44 #3
http://www.annoyances.org/exec/show/tweakui
Prøv om ikke noget der kan bruges, jeg har også kigget under indstillinger, og kan ikke finde noget der.
Avatar billede kragamud Nybegynder
01. september 2003 - 14:48 #4
Jeg vil ikke DL et program, det burde være muligt at gøre det i windows XP???
Avatar billede cp1 Nybegynder
01. september 2003 - 17:39 #5
chechk denne søgning på google
http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&q=change+icon+text+color&btnG=Google+Search
det kan la sig gøre uden prgrammer men du skal i registreringsdatabasen
og kende de forskellige farvekoder der blir brugt i windows...
Avatar billede kragamud Nybegynder
04. september 2003 - 13:35 #6
Hay cp1 skrive lige igen så jeg kan give dig point for dit svar.
PS: mange tak.
Avatar billede cp1 Nybegynder
05. september 2003 - 03:01 #7
svaret kommer her ;)godt du ku bruge det.