Avatar billede bamsen1 Nybegynder
20. december 2000 - 22:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Deling af internet!

Mig og min storebror sidder hjemme ved ham og skal dele en internetforbindelse under windows ME. problemet er bare at han har kabelforbindelse hvilket kører igenem hans netkort!!!! Vi har en 100 Mbit hub men når vi stikke modemet ind i hubben sker der ikke noget!!!  Skal den i uplink???
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. december 2000 - 22:21 #1
Nææ --- du skal have et program, som kører på din storebrors computer ( IShare et et glimrende program til det ) - den deler det så ud, og derefter skal du installere en client på din maskine, og så kører det ... !
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
20. december 2000 - 22:22 #2
Er det en router? hvis det ikke er det skal den pc som \"modemet\" sidder i have 2 netkort, et til lokalnetter og et til \"modemet\"
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
20. december 2000 - 22:29 #3
kan man godt have 2 netkort i???
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
20. december 2000 - 22:31 #4
ja sagtens, men det er lettest at få til at virke hvis det er to forskellige.
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
20. december 2000 - 22:32 #5
Problemet er at modemet siider i hans netkort!! Så vi kan ikke putte hans kabel i huppen!!
Men hvis man kan køre med 2 netkort i en computer er der jo ikke noget problem!!!

Jo foresten hvordan deler man så en internetforbindelse i Win ME, uden alle mulige åndsvage programmer???
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
20. december 2000 - 22:33 #6
Tak for det!!
Så var det jo godt jeg tog et ekstra netkort med!!!!
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
20. december 2000 - 22:35 #7
jeg takker for hjælpen og giver dig mine point og går ud og prøver!!! ;-)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
20. december 2000 - 22:37 #8
ja det er derfor du skal have to!

Det er indbygget i me gå ind i tilføjfjern prog. og vælg win komponenter og fin internt deling.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2000 - 00:12 #9
En protekol til netkort og en til modem, skulle kunne gøre det, så det kun er nødvendigt med et netkort. Hvis der er tale om et alm analog eller ISDN
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. december 2000 - 17:32 #10
kharder>> han skriver at hans \"modem\" sidder i netkortet og derfor regner jeg med han skal have 2 netkort ikke??