Avatar billede jimpp Nybegynder
31. august 2003 - 19:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Sub domæne på Wannafind.dk

Vi har lavet en mappe med navnet  -  og fulgt deres guide på wannafind.dk men det virker ikke - har i erfaring med dette? og ved i hvad man kan gøre ved det?
Avatar billede orca Nybegynder
31. august 2003 - 20:59 #1
Du får nok den bedste hjælp ved at kontakte deres supportafdeling.
Avatar billede jens_as Nybegynder
01. september 2003 - 16:55 #2
Jeg har selv Wannafind.dk og en af de grunde til at du betaler omkring 60 kr. om måneden er at der er en meget god teknisk telefon support... Bruger den tit og svarende er utrolig gode...

/Jens
Avatar billede jimpp Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:48 #3
Jo tak - ved ikke helt om det er 200 points værd, men vi har fundet en løsning
Avatar billede orca Nybegynder
19. oktober 2003 - 17:36 #4
Behold selv point for svar som disse :)
Avatar billede jimpp Nybegynder
01. november 2003 - 14:56 #5
Det gør jeg - men tak for hjælpen