Avatar billede jonasrasmussen123 Nybegynder
31. august 2003 - 18:55 Der er 17 kommentarer

ISS 6.0 på Win 2000

Er der ikke et sted man kan downloade ISS 6.0 til Windows 2000 eller 2000 Server??????????

Jeg vil meget gerne have et link til det hvis man kan det...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. august 2003 - 18:56 #1
hvis du ikke kan hente det her
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

så kan du ikke downloade det..

så køb Windows 2003 Web server istedet
Avatar billede jonasrasmussen123 Nybegynder
31. august 2003 - 18:59 #2
Nåå... Ja.. Køb.. Det er fandme dyrt...

Det er også alt for kompliceret.. Har prøvet det hos en som hoster domæner, han vil hellere køre med 2000. Han siger det er det bedste som er lavet
Avatar billede ebe Praktikant
31. august 2003 - 18:59 #3
....  det vil jeg da også gerne  :)
Avatar billede jonasrasmussen123 Nybegynder
31. august 2003 - 19:00 #4
Hvad mener du med "det vil jeg da også gerne  :)"
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. august 2003 - 19:01 #5
du kan ikke downloade IIS 6
Avatar billede ebe Praktikant
31. august 2003 - 19:03 #6
jeg mener, at det kan ikke fås lovligt uden at betale bill gate`s pension. men du kan hente en apache på nettet, den koster ikke noget og er mere stabilt.
Avatar billede jonasrasmussen123 Nybegynder
31. august 2003 - 19:05 #7
Hvorfor kan man ikke downloade ISS...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. august 2003 - 19:08 #8
du kan faktisk downloade det *på en måde*

downloade Windows 2003 Server Evaluation Kit (180dages prøve)
http://www.microsoft.com/windowsserver2003/evaluation/trial/evalkit.mspx

Hvorfor du ikke kan downloade IIS 6 alene?
tjaa skriv til Microsoft da det er dem der har bestemt det..
Avatar billede ebe Praktikant
31. august 2003 - 19:08 #9
Du kan heller ikke downloade win xp, det er bare ikke billys politik. Han sælger ikke programmer på kreditkort.
Avatar billede ebe Praktikant
31. august 2003 - 19:11 #10
Men jeg er "newbee" og "dummy", og jeg kunne godt få en apache op at køre ovenpå win2k. Det jeg havde problemer med dengang var jawa, men den kan godt løses.....  :)  Så støtter du heller ikke microsoft!
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2003 - 20:21 #11
Hvis I er lidt friske på at prøve det alternative, hurtigere, bedre, mere stabilt og HELT GRATIS, synes jeg at I skulle kigge lidt på dette link:

www.FuckMicrosoft.com

Og ja, det er bestemt et meget seriøst website!
Der er links og vejledninger til både Operativ Systemer og programmer, så hvad venter I på?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2003 - 20:25 #12
...og lidt om hvor mange skjulte filer Bill har placeret i jeres allesammens Operativ Systemer:

http://www.fuckmicrosoft.com/content/ms-hidden-files.shtml

Jo, I bliver chekket i hoved og rø_ med ALT som I har på jeres PC., direkte til Microsoft. Dejligt betryggende, ikke?
Skål for privatlivets fred, Bill.
Avatar billede ebe Praktikant
31. august 2003 - 20:32 #13
extend>>> du kommer med i min aftenbøn!!!! *lol*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. august 2003 - 20:32 #14
extend => hvad har det med IIS at gøre?
Avatar billede ebe Praktikant
31. august 2003 - 20:43 #15
rkhdk>> der er gratis alternativer til iis som er lige så stabile og anvendte.
Avatar billede bjarteo Nybegynder
01. september 2003 - 23:03 #16
IIS 6.0 har nogen MEGA store fordele i forhold til at køre med flere instanser og udnyttelsen af hyper threading cpu'er.

Skal du have en windows server til at give noget performance i form af en webserver SKAL du have windows server 2003 web edition, den sparker røv!

Faktisk kører det bedre end apache(!)
Avatar billede zondo Nybegynder
09. november 2005 - 12:24 #17
Så er der fundet en løsning på dine bøn'er http://www.midxpand.be/iisadmin, og så er det for "FREE", koster dig bare lidt points..!!!

Hilsen
Rasmus Hermann
Malberg Design