Avatar billede roney Nybegynder
20. december 2000 - 20:31 Der er 9 kommentarer

Hjælp til opsætning af Perl Script på server!!

Er der nogle der kan hjælpe med at sætte et perl script op på en server?

Det skulle ikke være det store der skulle rettes i det for at det virkede?
Avatar billede hatecaps Nybegynder
20. december 2000 - 21:38 #1
la\' os høre hvad problemet er først ;-)

hatecaps
Avatar billede roney Nybegynder
20. december 2000 - 21:41 #2
Jeg kan simpelthen ikke få det til at køre!! Det er et script der opdatere links på min side helt automatisk hver time?
Avatar billede hatecaps Nybegynder
20. december 2000 - 21:44 #3
ok, la\' os se skriptet, og fortæl hcordan du har set det op indtil nu

hatecaps
Avatar billede roney Nybegynder
20. december 2000 - 21:45 #4
Nej, jeg viser ikke scriptet da det ikke er et der bare skal gives ud til højre og venstre!! Har du icq?
Avatar billede hatecaps Nybegynder
20. december 2000 - 21:47 #5
nej,  og ideen med eksperten er jo sådan set at man deles om det hele. i øvrigt kan du ikke være sikker på at jeg kan finde ud af det, og så har du \"givet det væk\" uden at få det til at virke.
Avatar billede roney Nybegynder
20. december 2000 - 21:49 #6
Ja, men det ville også være bedre!! Hvis jeg ligger det her er det jo frit tilgængeligt for alle og er hver?
Avatar billede roney Nybegynder
20. december 2000 - 21:51 #7
er = en
Avatar billede hatecaps Nybegynder
20. december 2000 - 21:56 #8
hvis skriptet er så værdifuldt, så er det sikkert også pengene værd at få en konsulent til at kigge på det. Jeg kiggger som regel kun på ting der postes her, sorry :-)
Avatar billede aceofspair Nybegynder
22. maj 2001 - 09:45 #9
Det er meget tydeligt at hatecaps IKKE gider at hjælpe dig, men jeg vil da gerne prøve

jeg kan kontaktes pr. E-Mail

daniel_oersted@mailme.dk