Avatar billede dj-it Nybegynder
31. august 2003 - 15:54 Der er 6 kommentarer

Åbne min egen tøj butik ?

Hej Eksperter,

jeg går og leger med tanken omkrin at åbne min eget lille tøj butik, da der er en lille butik til leje ikke så lang fra hvor jeg bor.

Men hvordan griber jeg det an, når jeg ikke har prøvet sådan noget før ? Hvor får jeg f.eks. tøjet fra o.s.v.
Ved I det eller kender i en side på nettet, som omhandler dette ?

dj-it
Avatar billede mat Nybegynder
31. august 2003 - 15:57 #1
Jeg ved intet om sådan noget, men du kan evt spørge inde på http://www.startfirma.dk/ det kan være de ved noget (hvis der ikke er nogen herinde der gør, selvfølgelig :)

mvh mat
Avatar billede miss-g Seniormester
31. august 2003 - 16:05 #2
Avatar billede webexp Nybegynder
31. august 2003 - 17:21 #3
er lige med på en lytter
Avatar billede triple-x Nybegynder
31. august 2003 - 18:35 #4
hej dj-it jeg vil gerne hjælpe dig lidt igang, jeg kan fanges på martin@pezzo.dk
Avatar billede miss-g Seniormester
26. september 2003 - 23:20 #5
Lukketid?
:-)
Avatar billede miss-g Seniormester
26. oktober 2003 - 00:23 #6
Håber du har fået åbnet din butik, så vi kan få lukket spørgsmålet!