Avatar billede dennism Nybegynder
31. august 2003 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fysikaflevering: Densitet

Jeg sidder og er i gang med at lave en fysikaflevering om Densitet.
Vores lærer vil gerne have en forside titel, navn og et billed.
Nogen af jer, der har en ide til at billed?
Avatar billede klojs Nybegynder
31. august 2003 - 15:57 #1
Jeg kan forstå at densitet har noget med massefylde at gøre - uden at vide en meter im det *S*

Hvis du og din lære har lidt humor kan man jo som forside sætte et billede der forestiller en meget meget krafig/fed dame næsten uden tøj på. En dame der vejer 2-300 kg.
Avatar billede allankristensen Nybegynder
31. august 2003 - 18:04 #2
Tag dog den sikre... et blylod på f.eks. 10.. Sådan noget elsker lærere :)
Avatar billede dennism Nybegynder
31. august 2003 - 21:06 #3
Hvor skulle jeg finde sådan et billed?
Avatar billede allankristensen Nybegynder
31. august 2003 - 21:09 #4
prøv at kigge i clipartene til office, eller søg på google :\
Avatar billede dennism Nybegynder
04. oktober 2003 - 17:58 #5
.lukker