Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:31 Der er 64 kommentarer og
1 løsning

Hackere?

Jeg er en rimeligt god hacker...og hvis at du har en server du gerne vil have testet vil jeg gerne....gratis....mit speciale er Windows servere....og jeg sutter til linux..men det er da lykkedes et par gange...

steder jeg har fået adgang til at læse asp på

telia
ofir
opasia
(de største)

Steder jeg har fået skrive adgang til
subnet
blackcut.com

og forskellige andre små servere...

anyway..hvis du ahr en server der kører iis så bare sig til på

icq:83294654
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:33 #1
glemte jubii
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 19:35 #2
du mener teste om du kan hacke den eller hvad ???
Avatar billede gauntlet Nybegynder
20. december 2000 - 19:38 #3
blazer ... hacke en server = have full control over en win maskine????
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:40 #4
okay>>>Ja

Gauntlet>>>Ordet hacke er aldrigt blevet defineret præcist...der er ligeså mange forskllige meninger som der er personer...
den mest brugte er at kunne programmere og kende et os til bund f.eks. Linux.....
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:41 #5
og hvis i tror jeg er fyldt med løgn kan tdaugaard stå inde for mig........
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 19:42 #6
hmmm..

/Thor
Avatar billede gauntlet Nybegynder
20. december 2000 - 19:43 #7
blazer >> jeg ville blot vide hvad du ville gøre ved min server, hvis jeg bad dig hacke den.. hvis du mente at du skulle sætte et index.html ind som sagde \"this site was hacked by Blazer\" så si\'r jeg nejtak...
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:44 #8
gauntlet...naturligvis ikke....Jeg bruger da et andet nick...låål..ej...jeg informerer dig blot om  hvordan jeg gjorde og hvordan du kan lukke hullet..ændrer ingenting!

at all....
Avatar billede gauntlet Nybegynder
20. december 2000 - 19:45 #9
blazer >> Never mind, har det godt nok med at vide at mit site er i sikkerhed (og desuden er det unix baseret server den er på)
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:46 #10
jumper>>Hej Jonas,

Tak for info!

Med venlig hilsen
Jubii A/S

Johnny Hansen
System administrator

hehe..bevis nok?
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:47 #11
gauntlet>>>Np..sutter alligevel til at hacke dem :(
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 19:48 #12
blazer :

Hvis du blot kigger efter huller og informere mig om det og hvordan jeg retter det må du da godt prøve at \"hacke\" min hjemmeside.

- Zhatten
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 19:48 #13
blazer, eh ? Jeg hedder sgi ikke Jonas *G*

/Thor
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:49 #14
jumper>>>Hehe..glemte at trykke enter...han kaldte mig jonas for det hedder jeg :)
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 19:50 #15
blazer, okay *G*

men stadig, hvordan får du \"Tak for info!\" til at blive \"Du har hacket vores server\" ?!?!? Det eneste vi ser i ovenstående er at Johnny har sendt dig en mail hvor han siger \"Tak for info!\" men intet andet (desuden har Johnny altid sit navn foran firmanavn :)

/Thor
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:51 #16
jumper>>>Snak med ham...jeg har blot fået adgang til at læse asp scripts bytheway!
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 19:53 #17
ved ikke hvorfor han har skrevet der anderledes der..men bare spørg ham :)

er rigtigt nok
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 19:53 #18
blazer, før jeg spilder min tid, ca. hvornår mener du at det handler om (igår, for en måned siden, ½ år siden ?) og hvad hedder du egentlig/hvad er din email ? Ellers kan Johnny da ikke \"bekræfte\" noget som helst for mig, ligesom jeg heller ikke kan se nogen bekræftigelse fra hans side om at du skulle have hacket noget som helst i hvad du tilsyneladende citerer ?!

/Thor
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. december 2000 - 19:54 #19
blazer >> hvad med lidt bevis ? umm, lad os sige... sourcekode til Jubii chatten ? udskift af forsiden på ofir ? eller ?

Eller oplys mig administrator password på mit domæne ! ...
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 19:56 #20
No offense, men jeg er enig med ljweb ... beviser på bordet, enhver kan påstå hvad du skriver ;)

/Thor
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:03 #21
jumper>ca et halvt år...navn email=Voldemort@microsux.dk
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 20:04 #22
jeg vil gerne se noget bevis....prøv at hacke et eller andet, som du har fået lov til...

hack lige den her hjemmeside ljweb.com he he ;) ej...*JAK*
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:05 #23
har lige hacket en som Freeman Liberty har bedt mig om...han vil skrive en kommentar om det om lidt!
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. december 2000 - 20:07 #24
okay >> :) det er en Sun maskine :) men jeg har givet ham en IP til en maskine :)))
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:08 #25
sun maskine?
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. december 2000 - 20:11 #26
blazer >> LJWeb hostes på en SUN Enterprize maskine...
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:12 #27
ok..regner ikke med at kunne klare en sun..men jeg kan da altid prøve :)
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 20:12 #28
blazer..håber ik du har fortalt ham hvad han skal skrive.. ;) **LooL**

`Ljweb ok... ;)
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:13 #29
har jeg ikke!

Ved ikke engang hvad hans nick herinde er......
Avatar billede freeman Nybegynder
20. december 2000 - 20:17 #30
Nå, men så må jeg hellere lige skrive..

Den er ok gutter, han kom ind i vores Windows 2000 Advanced Server, trods vi ellers troede at den var sikret..

Han havde fulde rettigheder til at slette alles zusammen..

Tak for testen blazer :-)
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:18 #31
np :)

håber de tror på mig nu..
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 20:19 #32
blazer...det tror jeg ik vi kan....prøv at hack noget andet....noget du kan bevise...jeg kan hente alle mine venner, og de kan fortælle jer, at jeg har hacket Microsoft.com ...**LooL**
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 20:26 #33
jeg vil da gerne se noget hos viborgnet hacked....he he, NEJ DET SAGDE JEG IKKE....JEG TAGER DET RETUR........DET ER SLUGT.....JEG MENTE DET IKKE........DET VAR BARE FOR SJOV........
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:28 #34
anyways..vent på tdaugaard...jeg har hacket hans hp og han kan bevidne det!

Ham tror i da på...right?
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 20:29 #35
jeg kalder lige på ham.......
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:30 #36
kalder..kender du ham?

seeejt :)
Avatar billede freeman Nybegynder
20. december 2000 - 20:30 #37
hmm, jeg har nu først lige fået Balzers IP, så den var sq god nok...

Jeg troede heller ikke på han kunde, men han beviste det, og så kan jeg ikke sige mere om det :-)
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:32 #38
og jeg har ALDRIGT snakket med freeman før.....
Avatar billede lp Nybegynder
20. december 2000 - 20:32 #39
nej nej, jeg skrev bare lidt med ham i et andet spm og kunne derfor henlede hans opmærksomhed på dette spm via det andet......aner ikke hvem han er.....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 20:36 #40
lp:> I\'m here :-) Gad bare ikke lige læse spm.\'et til at starte med .. men, jo Blazer fik lov til at prøve at hacke mit website (www.tdaugaard.dk, ligger på en Struer.Net server/W2K Adv. Serv. IIS 5.0) og den var OK .. han fik hentet mit ASP .. eller dvs. noget af det (ingen grund til at sidde og hente det hele jo..)
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. december 2000 - 20:37 #41
things that make you go *hmmm*

BläZéR: må give op på din server..men har helelr INGEN erfaring med sun....men du kan da godt få lidt fra ofir som bevis..........vil du så tro på mig?
LJWeb: den IP jeg har givet dig er en NT4 SP5 med IIS4
BläZéR: wtf..2 secs så!

gik ud fra det var sun og testede bare ftp..og /admin test osv...

så får den en omgang nu........
BläZéR: du vil vel ikke gøre mig en tjeneste og lave et bib der hedder scripts og give det execute permissions..... det må godt være tomt!
LJWeb: nix
LJWeb: hvis man hacker får man aldrig assistance af en admin :)
BläZéR: ok...så mp jeg sige tillykke..genial server..umuligt at bryde igennem!
LJWeb: *BEEEP*...

vi patcher bare vores IIS / Win mod de værste og mest åbenlyse huller...
BläZéR: og slår .htw .idq osv fra..fjernnes iissamples og iisadmin og scripts og cgibin og mdsac...........
LJWeb: selvfølgelig... det bliver aldrig aktiveret
LJWeb: men der køres både ASP, JSP og IPerForm på serveren
BläZéR: det er aktiveret som standard :(
LJWeb: det er ikke en blind installation vi laver... skal du hacke må du skrabe dybere end overfladen
BläZéR: yupper :)
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:40 #42
yup...du sagde sun og jeg tænkte sun...wtf..kender intet til sun og prøvede bare lige de par standars der er
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 20:40 #43
ok...så du er en real hacker... !!...
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:41 #44
og jeg havde gang i 2 andre servere...gad ikke til at gøre mere ud af det da jeg gik ud fra at det var sun...
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. december 2000 - 20:43 #45
tdaugaard >> jeg tror det siger mere om Struer.net end om blazer\'s evner... (sorry blazer)... men lukker de ikke de mest åbenlyste kendte huller, hvad laver de så ?
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 20:44 #46
blazer...hacker er ik noget man lærer nogen steder...hvor har du læret det så henne ?
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:45 #47
jeg har skam ikke lært det...har bare leget med servere selv..fuldt lidt med rundt på nettet....
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 20:47 #48
tdaugaard, så har du vel fundet dig et anden webhotel efterhånden? Hvis de ikke kan finde ud af at installere ServicePacks/HotFixes ville jeg ikke betro dem med en spiseske.

Det lyder blot som om blazer kan finde ud af at bruge ½ år gamle huller i IIS der er beskrevet på et utal af hjemmesider, inklusive Microsofts egen. At kunne kopiere et link (som stort set alle IIS huller involverer) og tilrette det (ændre host-navn) gør dig overhovedet ikke til en hacker. Det gør dig ikke en gang til en script-kiddie *G* Det viser blot at du kan læse og forstå engelsk, men siger absolut intet om din tekniske kunnen.

Så hvis formålet med spørgsmålet var at imponere os andre, må det siges at være grumt mislykket. At prale med sin tekniske uvidenhed får blot en til at ligne en wannabee hacker (no offense).

/Thor
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 20:48 #49
ljweb:> hæ hæ .. tjaa .. jeg har da også adgang til at læse ALT hvad der ligger på den server mit domæne er hostet på vha. et script fra planet-source-code.com, så helt gode kan de måske ikke være .. men hva .. der er ikke sket noget endnu :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 20:51 #50
jumper:> nope .. det har jeg ikke .. jeg er faktisk hostet hos et andet firma der har lejet sig ind hos Struer.net, men i løbet af en uges tid får de egen server derinde og så skal jeg nok sørge for at der bliver rettet fejl! (da jeg kender ejeren af firmaet...) jeg er gratis hostet da det er en af mine venner der ejer det firma jeg snakker om, så jeg tager gerne chancen ;-)
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 20:52 #51
Jumper..jeg er enig med dig..det med hack hjemmeside, kaldes ik for noget...prøv at hack en bank, der står nogen sikkerhedseksperter...som du hurtige bliver fanget af, måske får du ik engang færdig med at hack dem, eller nu at finde en hul hos dem !!! :)

tdaugaard´s hjemmeside kunne du godt hacke, jep, det er måske nemt for en nybegynde hacker...
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:53 #52
jumper>har ikke pralt det mindste :\"Jeg er en rimeligt god hacker\" er det der kommer tættest på...

jumper>har du spurgt johnny hansen?

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. december 2000 - 20:55 #53
okay:> hæi hæi .. *G* nu ikke sprede tvivl om mine evner til at lave et sikker website ;o)
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 20:59 #54
jumper>>se nu har vi igen problemet med definitionen af en hacker...før var der en der sagde at hacke var at få fuld skriveadgang til en server...hvis definitionen er det...sååå.....er jeg jo...anyway..har ikke pralt det mindste..har blot tilbudt et gratis sikkerheds chechk..og har ihvertfald allerede sikret en server mod at alle kan få fuld skrive adgang....

hvorfor at du skulle begynde at svine mig til kan jeg ikke se...
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 21:01 #55
blazer...hvis nu der kommer en rigtige hacker, så tror jeg nok han vil finde en hul iden server, som du har sikkert ;)
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 21:02 #56
blazer, jeg sviner dig ikke til. Jeg siger blot at du ikke er en hacker.

Og ikke pralt ? Citat:

\"steder jeg har fået adgang til at læse asp på

telia
ofir
opasia
(de største)

Steder jeg har fået skrive adgang til
subnet
blackcut.com \"

At slynge det ud uden nogen form for beviser må da betegnes som at prale.

Og nej, jeg har ikke spurgt Johnny, kig  på dit ur og se hvad klokken er.

/Thor
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 21:02 #57
okay>>>muligvis....
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 21:05 #58
jumper..stik mig en icq..så skal du få beviser!
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 21:06 #59
blazer...behøver du at snakke med ham over ICQ, du kan bevise det til ham her :)
Avatar billede blazer Nybegynder
20. december 2000 - 21:07 #60
okay>>>Glem det....
Avatar billede jumper Nybegynder
20. december 2000 - 21:08 #61
blazer, \"Søg og du skal finde\", jeg er overhovedet ikke svær at finde på ICQ ;)

/Thor
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 21:23 #62
IP....jeg har måske skrevet nu til dig... på http://www.eksperten.dk/spm/39379
Avatar billede duller Nybegynder
20. december 2000 - 22:23 #63
blazer har lige prøvet at få adgang til mit c: drev og det lykkedes. Så det er ikke bare tomme rygter han kommer med.
Avatar billede okay Nybegynder
21. december 2000 - 04:40 #64
blazer..hack lige ind i min computer :)...men slet IK NOGET:::::; )
Avatar billede sjh Nybegynder
20. marts 2008 - 01:50 #65
Hej blazer.
Står dit tilbud stadigvæk ved din magt? selv om det er nogle år siden. Jeg har en Windows XP med Apache som jeg godt vil ha tested. :D