Avatar billede hlrasmussen Nybegynder
31. august 2003 - 11:06 Der er 1 kommentar

Udskrift fra Navigator i XP

Tak for svaret, Amtoft.

Printeren er tilkoblet LPT1 ligesom i gamle dage under Win98. Printeren er direkte tilkoblet via parallel-port til PC. Printeren er ikke dele-printer.

Printeren er den samme Sharp AL-1000 digitalprinter som hidtil under Win98.

Kompatibilitets-fanebladet under egenskaber for Navigator er forsøgt ændret til øvrige gamle Windows-programmer, men uden held.

Når jeg åbner Navigator får jeg en fejlmeddelelse: "Et program har forsøgt at få direkte adgang til databasen, hvilket ikke kan understøttes. Det kan få programmet til at fungere forkert. Vælg "LUK" for at afslutte programmet"

Jeg har valgt at ignorere fejlmeddelelsen, idet Navigator fungerer uden problemer - bare ikke med udskrifter. Øv!!
Avatar billede vista Nybegynder
31. august 2003 - 17:01 #1
Hvis du kører med ver. 3.53, er du nok nødt til at opgradere, ikke alene til ver. 3.56A, men også med 32 bit eksekvering (til Windows) Kontakt din forhandler, som sikkert vil fortælle dig at det ligger i nærheden af 12K, at få det gjort -men til gengæld får du også et mere driftsikkert system, under XP. (Den kører under NAVIN.EXE -det giver også adgang til meget større cahche)
Det er mig iøvigt en gåde, at det er lykkedes dig at få den (altså 3.53) til at køre under XP!