Avatar billede plobber Nybegynder
30. august 2003 - 18:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ToFa - Klan side

Hey
Jeg har siddet og designet en hp til mig og mine m8's klan.
Da det skal ligges ud på et .dk domæne kunne jeg godt tænke mig at vide hva folk syns om det...
Men ikk læg mærke til stavefejl.. det gør vi selv senere.
http://80.63.107.139/tofa
Avatar billede dahwoot Nybegynder
30. august 2003 - 18:16 #1
Ligner mange andre cs-sider.. syns ik der er så meget nyt der. Men flot syns jeg nu det er alligevel,
Avatar billede dahwoot Nybegynder
30. august 2003 - 18:17 #2
Måske ændre lidt på farverne på mouse-over i menuen.. den er hæslig!
Avatar billede plobber Nybegynder
30. august 2003 - 18:18 #3
det skal jeg overveje... nogen ideer til en anden farve ?
Avatar billede zzup Nybegynder
30. august 2003 - 19:55 #4
Hmm.. prøv evt Grå eller mørk blå ala #5050B5 er ikek sikker på at den passer ind, men prøv alligevel :)..

Men synes lidt at siden ligner lidt.. www.counter-strike.net
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
31. august 2003 - 11:51 #5
prøv osse at lave skrifen om til en anden skrift
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
07. september 2003 - 20:24 #6
ok clan side. lidt ensformet på siderne. men gør ikke meget. Fedt motto eller navn. Rigtig flot hvordan tabbelen slutter til sidts altså såd en "glider" sammen med den hvide farve. Men i hele taget flot h.p

Ps. har du/i spillet mod www.team-maniacz.tk  ?
Avatar billede plobber Nybegynder
08. september 2003 - 13:22 #7
Hey Mystery
Tak for vurderingen, Self. også tak til jer andre :)
Vi har ikke spillet mod Team-Maniacz ... Men måske nu ?
Vi har også ændret Klan navn :) NLGames
Designet er næsten det samme, bortset fra det ligger på en webserver og at vi får www.NLGames.dk i morgen tirsdag eller onsdag. Kik endelig forbi #NLGames hvis i vil have en PCW :)

Og så syns jeg at jeres hp er lidt roddet, måske skulle i prøve med et enkelt design, med lidt mindre spredning i jeres farver :)

NLGames // PlazM
Avatar billede khalus Nybegynder
11. september 2003 - 18:35 #8
plobber det er et skod design! har ikke noget kritik, andet end at du skulle lære at designe ordentligt. Men en hjemmeside er en hjemmeside, gl!
Avatar billede plobber Nybegynder
12. september 2003 - 08:58 #9
khakus, nu siger du at jeg skal lære at design ordentligt.
Hva mener du der er galt da ?
Jeg kan jo ikk bruge det du sagde til noget udover at jeg nu ved du er en brokrøv, der ikk kan komme med kritik jeg kan bruge til noget.
Avatar billede khalus Nybegynder
12. september 2003 - 14:36 #10
1) Nye fonte til hele siden, times new roman duer ikke så godt? (brug evt. stylesheet?)

2) Logoet. Prøv at få det til at se mere "pro" ud. Det ligner mere noget tegneserie anders and-agtigt noget. Baggrunden på toplogoet er god nok

3) Striberne rundt om nyhedsboksene skal (om du vil) væk. Lav nogle fed imgs i photoshop eller lign. i stedet.

4) Lad være at stav alting med Z. Det lugter for meget af netstation.

5) Som jacobclausen altid skriver. Lav en velkomst. På forsiden står der intet om hvad clanen tofa er! Er det en cs-klan? En wc3-klan? En skotsk højlands klan?

6) Selve design sammensætningen, er ikke så god. Men for mig ligner det en rigtig "newb" klan, og ikke en 1337 klan (pga. designet). I har fat i de rigtige farver (dvs. i ikke bruger rød, gul grøn og blå på samme tid, men kun grøn hvor i toner det).

7) en anden baggrund/baggrundsfarve måske?

Jeg ER en brokrøv.
Avatar billede plobber Nybegynder
13. september 2003 - 16:53 #11
Hehe.. jeg skulle måske have lukket dette.. mente jeg også jeg havde, men vi er startet med nyt navn :) www.nlgames.dk er det nye.

1: Nye fonte. Det skal du få.

2: Tjek det nye

3: Ikk væk med stregerne :)

4: OK. Done

5: Gider jeg ikk.. sætter jeg clanleader til :P

6: Er ikk med ?!?!?

7: skal prøve :)

men ellers må jeg hellere få dette lukket...