Avatar billede suntzu Nybegynder
30. august 2003 - 16:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg står og skal bruge et hp design

Designet skal være i stil med www.hltv.org self ik helt ens ^^ Jeg vil give 300 point for det men da man kun kan give 200 så må vi lige finde ud af en måde så du kan få dine sidste 100 point...
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2003 - 17:42 #1
skal du have et fuldt design sat op i html? har du nogen krav til farver, hvad skal siden optimeres til, osv.?
Avatar billede suntzu Nybegynder
30. august 2003 - 20:07 #2
ja det skal være sat op i html og siden skal optimeres til 1024*768.. mht til farver vil jeg sige en hvid eller en grålig baggrund.. selve rammerne må gerne være sorte
Avatar billede exx Nybegynder
05. september 2003 - 22:39 #3
aalandriel, gider du virkelig gøre det for 300 point? LOL!