Avatar billede plh Nybegynder
20. december 2000 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Protected dcr fil

Heyyy

Jeg har lavet et lille program og for at andre ikke skulle kunne bruge det har jeg protected det.
Nu kan jeg ikke åbne filen mere. Hver gang jeg vil åbne filen siger den at filen er protected og at jeg cerfor ikke kan åbne den.

Er der en måde hvorpå man kan åbne filen

- Plh
Avatar billede ask-m Nybegynder
20. december 2000 - 16:29 #1
Nej.
Det er jo hele finten ved at \"Protecte\" en .dir fil.
Men om den så er protected er en helt anden sag. Du kan stadig få stort set alt ud af den, undtaget scripts!

Ask-M
Avatar billede lingoman Nybegynder
01. august 2001 - 11:34 #2
Du kan godt få dine castmembers ud igen selv om den er beskyttet, men ikke dine scripts

mvh geo