Avatar billede naked2000 Nybegynder
30. august 2003 - 15:42 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

"The page cannot be displayed" fejl når der eksekveres php filer

Jeg har lige installeret php 4.3.3 på min XP med iis. Jeg har derefter installeret mySQL samt phpMyAdmin. Når jeg så vil køre http://localhost/phpMyAdmin/index.php kommer den
"The page cannot be displayed" fejlen. Dette gælder for alle mine PHP filer. Jeg har sat Full Control på php.exe samt php4ts.dll. i iis'en er php filer sat til at køre sammen med php.exe.

Er der nogen som kender tricket der skal til?
Avatar billede cgroup Nybegynder
30. august 2003 - 20:24 #1
Prøv lige at omdøbe den fil til index.html og se hvad der sker, det er muligt at du skal sætte iis op til at eksekvere .php filer ligesom i apache
Avatar billede naked2000 Nybegynder
31. august 2003 - 18:47 #2
Når jeg omdøber den til index.html viser den bare alt koden i php filen.

Jeg har sat iis'en op til at php filer skal eksekveres sammen med c:\php\php.exe og verbs er sat til 'All'.(dette er gjort standard når php er installeret)
Avatar billede naked2000 Nybegynder
29. januar 2004 - 14:32 #3
Jeg lukker her.