Avatar billede jafet Nybegynder
30. august 2003 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opdaterings hastighed?

Hey hey

Jeg vil gerne vide hvordan man får opdaterings hastigheden op i spil... Jeg har den på 75Hz på skrivebordet, men når jeg så går ind i fx Battlefield går den ned på 60Hz

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede evildon Nybegynder
30. august 2003 - 12:03 #1
Det er lidt forskelligt efter hvad grafikkort du har. Jeg har f. eks. Nvidia og der er der inde under advanced i grafikinstillinger et faneblad med Nvidia logo på.
Der kommer så en lille menu frem hvor man kan stille frekvens på alle de forskellige opløsninger i 3D.
Avatar billede jafet Nybegynder
30. august 2003 - 12:06 #2
Ja nu har jeg fundet det... Takker mange gange...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. august 2003 - 12:06 #3
Her er vist en side du kan bruge:
http://www.earthv.com/tips_detail.asp?TipID=57
Avatar billede evildon Nybegynder
30. august 2003 - 12:10 #4
Det var så lidt.
Avatar billede jafet Nybegynder
30. august 2003 - 12:10 #5
evildon>> Hvad kører du med for en frekvens ?
Avatar billede evildon Nybegynder
30. august 2003 - 12:12 #6
Jeg kører med 85 Hz i alle op løsninger, men det vil meget være op til den skærm man har. Store dyre skærme kan jo tage højere frekvens end billige skærme. Hvis du køre 75 Hz i windows kan du også kører det i spil (ved den samme opløsning).
Avatar billede jafet Nybegynder
30. august 2003 - 12:17 #7
Ja ok.. endnu en gang tak..
Avatar billede evildon Nybegynder
30. august 2003 - 12:22 #8
Endnu en gang det var så lidt :)