Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. august 2003 - 22:48 Der er 6 kommentarer

Forum sjov, bruger login, og lidt mere

Heysa nørder :D

www.mr-fister.dk, jeg skal have lavet noget fedt forum og et fedt brugersystem sådan at ALLE skal have login for at kunne komme ind og downloade (og se billedere) samt skrive og redigere i sine forum indlæg...

Hvis i kigger ude i højre side, står der "seneste tagwall" så ville jeg godt have at der kommer "seneste tagwall"

NOGLE DER KAN HJÆLPE :D ?

sender de sidste 100 point (200 i alt)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 22:58 #1
Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. august 2003 - 23:00 #2
Space: seriøse svar....
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2003 - 23:03 #3
det er da meget seriøs - tror ikke du skal regne med der er nogle der gider og skrædersy et site til dig. Kig i stedet på nogle af de tinge der findes i forvejen
Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. august 2003 - 23:04 #4
space: okay...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
29. august 2003 - 23:04 #5
mr-fister> det er tre seriøse svar, du kan ikke forvente en færdig løsning på det du efterspørger, da det er noget der vil tage lidt tid at lave, det er ikke en kæmpestor og meget svær opgave, men det er de færreste der vil gøre den slags gratis, og for i øvrigt er ideen bag eksperten hjælp til selvhjælp, og ikke færdigløsninger, så skal du nok over i : Eksperten : Opgaver : Programmeringsopgaver : PHP : Spørgsmål oversigt :

http://www.eksperten.dk/kat/299/
Avatar billede tipsen Nybegynder
30. august 2003 - 00:28 #6
Derudover bør det nok hedde "Seneste tagwall indlæg" eller "Seneste tags"...

-og ellers er jeg enig i spaces svar, hvis du ikke kan bruge de produkter er jeg bange for at der ikke rigtigt findes noget på markedet som er godt nok til dig - og så skal du vist ud at give rigtigt mange penge for at få lavet noget som er bedre.