Avatar billede maz21 Nybegynder
29. august 2003 - 15:20 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere

Jeg har erhvervet mig en IBM X-series 225 som kører RAID-5.
Har prøvet at installere Win2003 men når den er færdig med at kopiere filerne til installationen og den er genstartet så kommer den op med en fejltekst og blå skærm.

Er der noget specielt der skal konfigureres eller gøres inden man kan installere Windows???
Avatar billede netmanden Nybegynder
29. august 2003 - 16:07 #1
Du skal formentligt installere en RAID-driver inden Windowskernen starter, start forfra på installation og lige INDEN den blå skærm dukker op, trykker du F6 og indlæser din driverdiskette til din RAID controller...
Avatar billede skovhulen Nybegynder
29. august 2003 - 17:21 #2
Hej
Under installationen har du muglighed for at angive yderlige driver med CD som følger med IBM serveren. Du kan også downloade en nye ISO fil fra IBM hjemme side som er beregnet til IBM eServer versioner.
Avatar billede maz21 Nybegynder
31. august 2003 - 13:01 #3
Det var RAID-driveren som fulgte med win2003 som var problemet. Jeg downloadede en ny fra IBM hjemmeside og så var den der sgu.

Tak for hjælpen, hvis i kommer med et svar hver, så kan i dele pointene...