Avatar billede monky Nybegynder
20. december 2000 - 12:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

tjene point

Jeg vil gerne prøve at tjene point, men ved ikke så meget - er der nogen der kan give et tip til hvordan en begynder tjener point? Og hvad sker der, hvis jeg får brugt alle mine point?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. december 2000 - 12:53 #1
Du får 5 point hver dag. Du tjener penge ved at svare på spørgsmål, som
du ved noget om.
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 12:53 #2
Så må du nok lære.

Du får 5 point pr. dag, så du løber ikke tør.
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 12:54 #3
ERIK....ingen.....argh :-)
Avatar billede snowball Novice
20. december 2000 - 12:56 #4
Tjaa, du kunne jo begynde og læse en masse bøger om Windows og programmering (ASP, PHP) så du kan svare på nogle af de spørgsmål. Ellers så kan du bruge diverse søgemaskiner til at finde svarene !

Når du har brugt alle dine point, ja så kan du ikke stille nogle spørgsmål. Eller jo, det kan du godt, men du kan ikke gi\' nogle point for det. Men du får jo 5 point hver dag, så hvis du skal stille et spørgsmål og ikke har nogle point, ja så må du jo lige vente et par dage til du får nogle ;)

Snowball
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. december 2000 - 12:56 #5
Undskyld, monky, eksperten.dk er - foruden at være et sted til
spørgsmål og svar - også et sted hvor man løber ind i gamle \"venner\".
Netsrac og undertegnede har en lille - øh - konkurrence om hver der kommer
først. Men, netsrac, du svarede - ikke jeg !
Avatar billede netsrac Praktikant
20. december 2000 - 12:59 #6
Erik >> Ja kan se jeg også blev afvist.
Avatar billede monky Nybegynder
20. december 2000 - 12:59 #7
ok - fedt sted det her - nu vil jeg godt af med nogen point....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. december 2000 - 13:03 #8
Vi glæder os ;-)  Så længe du stiller fornuftige spørgsmål, vil du
også få fornuftige svar.
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
20. december 2000 - 17:46 #9
Tjene penge?
Avatar billede saubermacher Nybegynder
21. december 2000 - 14:37 #10
Du behøver ikke have særlig stor viden for at tjene point her. Prøv fx kategorien \'site vurdering\' - der er tit gode point at tjene uden at du behøver at blive for teknisk.