Avatar billede olsenk83 Nybegynder
20. december 2000 - 10:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows insallation (fejl)

jeg har et lille problem, jeg har lige formateret og patitioneret til to drev.
men når jeg så installere windows 98 og genstarter computeren, når den så skal prøve att finde de forskellige drivere. så kan den ikke finde mit PCI device og PCI kort,
samtidig kan den ikke finde det HUB jeg har sat til  Håber der er nogle der kan hjælpe mig ??????????????????
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. december 2000 - 10:42 #1
Det lyder mærkeligt. Finder windows ikke controllerne? Er det sket før? Har du agp-skærmkort?

/vh
Simon
Avatar billede kgj05 Nybegynder
20. december 2000 - 10:43 #2
Du skal starte fra bunde af - tjek din BIOS er der kommet en ny version.
Herefter Tjek opsætningen i BIOS omkring PCI.
Derefter skal du sikre dig at du har den nyeste PCI driver.
En god ide er lige at skrive din hardware ind i spg. det gør det en del nemmere når man skal hjælpe
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. december 2000 - 10:43 #3
prøv at lade den \"springe\" dem over, og senere tage dem manuelt med evt. org. disketter, eller senest hentede drivere fra nettet af.??
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. december 2000 - 10:44 #4
(sorry.. var for hurtig i min læsning.. læste det som pcmcia)