Avatar billede mwr Nybegynder
28. august 2003 - 23:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

data recovery fra harddisk

En partition af min harddisk stod af for et par dage siden, så jeg søger et program der kan finde alt frem igen jeg har mistet. Filsystemet var FAT32.

Jeg har prøvet GetDataBack v1.4, desværre var det kun en delvis success da den ikke kunne finde det hele...

Hvad er det bedste program til formålet??

På forhånd tak.

-Martin
Avatar billede levithan Nybegynder
28. august 2003 - 23:21 #1
GetDataBack er også udkommet i en 2.16 version.. prøv den først igen
Avatar billede levithan Nybegynder
28. august 2003 - 23:22 #2
hvad skete der med din disk og hvad tror du der forudsagede fejlen
Avatar billede mwr Nybegynder
28. august 2003 - 23:37 #3
partitionen har over det sidste stykke tid brokket sig over nogle shortcuts der ikke passede, og den har også kommet med skrivefejl ved overførsel mellem drev...

Jeg ved desværre ikke hvad der skete eller hvad den skrev da jeg desværre ikke var hjemme, jeg har fået det forklaret af damen men ikke noget jeg kan bruge.
Avatar billede levithan Nybegynder
29. august 2003 - 00:16 #4
ok men prøv lige med nyeste version af getdataback og vent tilbage senere. Husk du i programmet kan vælge forskellgie fat tabeller som programmet finder i stadie 2  hvis jeg husker helt rigtigt.
Avatar billede babyworm Nybegynder
29. august 2003 - 00:48 #5
hvis ikke det lykkedes.. kan du sende harddisken til Norgen og betale 40000 kr og så brænder de alt hvad du havde ned til dig..! :)
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2003 - 06:36 #6
Avatar billede mwr Nybegynder
03. september 2003 - 01:10 #7
GetDataBack v205 klarede ærterne :)

Jeg fik alt tilbage.
Avatar billede levithan Nybegynder
03. september 2003 - 01:14 #8
jammen det var da dejligt :-)
Avatar billede bredker Nybegynder
05. september 2003 - 17:07 #9
lukketid