Avatar billede e30 Nybegynder
20. december 2000 - 09:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Eksport af adressekartotek i Outlook Express

Jeg har eksporteret mit adressekartotek i Outlook Express så jeg kan få den over på en anden computer - Det gik OK. (WAB-fil)

Men når jeg importer den på den anden computer skriver den godt nok at det hele gik som det skulle, og det er det sådan set også - alle adresser er kommet med, men alle mapper og grupper er fuldstændig væk. Dvs. alle adresser står i en pærevælding - kan det passe? Kan man ikke får mapper og grupper med?
Avatar billede sidsel Nybegynder
20. december 2000 - 11:39 #1
lyder mystisk - bruger du samme sprogversion på de 2 computere?
Avatar billede e30 Nybegynder
20. december 2000 - 11:41 #2
Ja - samme version/sprog

Prøv selv!
Avatar billede sidsel Nybegynder
20. december 2000 - 11:56 #3
Så er det underligt; jeg kan udveksle fra OE til Outlook uden problemer (mapper/grupper er rigtige) men har ikke prøvet OE til OE. Det burde fungere, så det er sært det ikke gør det. Sorry, jeg kan ikke komme på en evt. løsning.
Avatar billede nadelmann Nybegynder
21. december 2000 - 07:43 #4
Du er rendt ind i en af MS kendte fejl. Sorry.

Der er ikke noget at gøre.
Avatar billede e30 Nybegynder
07. januar 2001 - 19:14 #5
MICROSUCKZ