Avatar billede hellbox Nybegynder
28. august 2003 - 17:42 Der er 3 kommentarer

netværks cdrom

jeg ville høre om der er en der ved om man kan oprette et netværks cdrom drev hvor jeg kan køre spil fra jeg har prøvet men spillet spørger efter cden alligevel jeg arbjeder på en netcafe og vi har problemer med at få spillene til at køre online da vi ikke har cdrom i alle computerne og hvis man køre med nocd patch virker det heller ikke online vi har spil til alle pcerne så keys er ikke et problem
Avatar billede overchord Nybegynder
28. august 2003 - 18:03 #1
Det bliver ikke nemt!!!

Saa vidt jeg kan se bliver der mindst 2 problemer:

1. Transferspeeds - hvis du faar CD-drevet tilfoejet og spillet installeret fra dette drev evt. vil der blie en frugteligt masse trafik over netvaerket udover den trafik der allerede genereres i multiplayer

2. Mange CD er beskyttede af en authentication ID som tilsvarer key til spillet. Denne Auth ID er CD-specifik. Dvs at du altsaa ikke kan traekke to maskiner paa den samme CD.

Det lyder som om det i det lange loeb vil vaere en god investering at koebe en stak billige CD-rom til maskinerne og faa dem installeret
Avatar billede hellbox Nybegynder
28. august 2003 - 18:21 #2
hmm men folk napper bare spillene hvis de sidder i :(
Avatar billede overchord Nybegynder
28. august 2003 - 18:30 #3