Avatar billede keles_15 Nybegynder
28. august 2003 - 15:08 Der er 10 kommentarer

Min Brænder virker ikke kan ikke brænde

Hej Min brænder virker ikke nårjeg brænder en cd så siger den at den er fuldført men når jeg sætter den i cd afspilleren virker den ikk den siger bare No Disc... Er der nogle der vil hjælpe mig???? Min brænder den hedder tror Jeg Yamaha 4*4*16 den er dårlig men hvorfor virker den ikk???? Hjælp mig jeg vil give 100 point dem der vil hjælpe lidt.....
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2003 - 15:15 #1
Virker den på computeren ?
Avatar billede nva Praktikant
28. august 2003 - 15:15 #2
Kan du afspille CD'en i dit CD-rom drev på PC'en ? Evt. fra brænderdrevet ?
Avatar billede peet-49 Novice
28. august 2003 - 15:26 #3
Er software sat op til, ar brænde til CD, det kunne være den er sat op til, at brænde en image, så ligges filen kun på HD.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
28. august 2003 - 15:37 #4
Det lyder meget som om det er din CD-afspiller der ikke understøtter brændte CD'er! Det er der desværre ikke så meget at gøre ved andet end at købe en ny! :P

/Christian
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
28. august 2003 - 15:38 #5
det er altså ikke brænderen der er noget galt med
Avatar billede allanfo Praktikant
28. august 2003 - 15:40 #6
Der kan også være problemer, hvis din brændersoftware ikke afslutter cden, men lader den være åben, så der kan brændes videre på den.
Avatar billede keles_15 Nybegynder
28. august 2003 - 18:45 #7
Den kan læse men kan ikke brænde!!! Tror du læseren til brænder er i stykker??
Avatar billede peet-49 Novice
28. august 2003 - 19:23 #8
Har du prøvet med et andet brændersoftware?
Avatar billede allanfo Praktikant
08. marts 2006 - 17:12 #9
På tide at lukke. Læg selv et svar og accepter det.
Avatar billede matcho Nybegynder
08. marts 2006 - 17:19 #10
Hvad med at tage cd du ved virker og lave en kopi fra CD til CD for og se om det virker.