Avatar billede kornfreak Nybegynder
20. december 2000 - 00:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Linux - HJÆLP!

Jeg har lige installeret mandrake på min comp, og blev helt forbløffet over den meget flotte KDE !

Jeg fandt en del nyttige programmer f.eks konquerer som et alternativ til netscape, MEN den har en fejl, indeholder en fil ikke html output (f.eks i chatte) melder den fejl, noget der kan laves?

Jeg prøvede at installere Netscape 6.0, men den gik i stå, er det muligt at afinstallere den gamle netscape og installere netscape 6.0 istedet og isåfald hvordan??

Jeg faldt osse over noget der hedder licq som vist skal være en \"klon\" til ICQ; men HVORDAN får jeg den installeret?..er der ikke en install manager, eller SKAL man linstallere via en terminal??

Håber der er nogen der kan hjælpe!
Avatar billede kornfreak Nybegynder
20. december 2000 - 00:39 #1
Jeg var liiidt hurtig der, licq er allerede installeret..
Avatar billede wise Seniormester
20. december 2000 - 00:54 #2
Please, skriv noget mere rammende i \"titel\", så kan man nøjes med at gå ind og læse dem man ved man kan svare på  --> dermed for man mere til til at komme med ordentlige svar.
Avatar billede wise Seniormester
20. december 2000 - 00:55 #3
og fx. tid til at kunne skrive \"... så får man mere *tid* til ...\" :-)))
Og nej, jeg kender desværre ikke svaret på dit spr...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
20. december 2000 - 01:03 #4
Sorry da ;)
Avatar billede andmar Nybegynder
20. december 2000 - 14:44 #5
Du kan fjerne rpm pakkerne til den
gamle netscape og så installere netscape 6.
Det er dog ikke anbefalet da Netscape 6 er
meget buggy. Der er kommet en ny version af
KDE (KDE 2.0.1) så måske den fejl der er
i Konqueror er blevet rettet. Du kan hente
rpm pakker hos www.kde.org.
Jeg vil anbefale Knode (news), Kmail (mail)
og Konqueror istedenfor Nescape.

andmar
Avatar billede kornfreak Nybegynder
20. december 2000 - 17:46 #6
Jeg sad og rodede med det i nat, og fandt ud af det meste, men jeg takker for dit svar :)