Avatar billede silentbob Nybegynder
28. august 2003 - 09:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at printe ø æ å i 9.2

Hej

Jeg har problemer med prints fra en mac, der kører OS 9.2. Print fra web/tekstbehandling skriver ? eller mellemrum istedet for at skrive æøå.

Jeg tænker at smide min ATM ud og geninstallere, for at se om det virker.
Evt. også alle almindelige skrifttyper.
Men det kunne være at nogle lige præcis vidste havde jeg skulle gøre.

ps. jeg har ikke arbejdet med Mac så lang tid, så bær over med mig.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. august 2003 - 10:20 #1
Har du prøvet at geninstallere Mac OS 9.2, og derefter opgraderer til Mac OS 9.2.2?

Link til download: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macos/12765

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. august 2003 - 10:21 #2
Du skal liger huske at Mac OS 9.2.1 skal installeres først: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macos/11756

/per
Avatar billede silentbob Nybegynder
28. august 2003 - 11:36 #3
okay - det var bare at jeg har endnu en maskine her, min kammerat bruger og den virker fint, jeg kan bare ikke se hvad der er galt.

btw. det er 9.2.2 at de kører, ikke 9.2

Jeg må lige prøve en reinstallering senere, jeg har får nok ikke tid i denne uge, jeg håbede at der var en eller andet indstilling, jeg lige kunne smide ud, så det virkede. :/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. august 2003 - 16:12 #4
Geninstalleringen tager kun 15-20 minutter. :-)

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
19. september 2003 - 10:44 #5
Fik du løst dit problem?

/per
Avatar billede silentbob Nybegynder
19. september 2003 - 13:56 #6
Ja - men ikke din løsning, en af mine kammerater kunne fikse det, jeg ved ikke helt hvad han gjorde, jeg var ikke hjemme på det tidspunkt.
Avatar billede silentbob Nybegynder
19. september 2003 - 13:57 #7
svar