Avatar billede bamsen1 Nybegynder
19. december 2000 - 23:25 Der er 6 kommentarer

Joystik i win Me & Driver til Geforce 2GTS DDR

Jeg kører med win Me.
Men jeg kan ikke finde ud af at tilføje mit rat! Der findes ingenting under kontrol panel hvad gør jeg???
Og kan det lade sig gøre at køre med en Nondetonator driver på et geforce 2GTS DDR???
Avatar billede lassebm Nybegynder
19. december 2000 - 23:29 #1
Er der ikke en der hedder gaming options! Så kan du da tilføje den der!!!!
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
19. december 2000 - 23:35 #2
Nope det tror jeg ik
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
19. december 2000 - 23:43 #3
HAllo hjælp
Avatar billede teknik Juniormester
20. december 2000 - 00:55 #4
Rat / Pedaler?
Kan indsættes som en \"standardenhed\"  Rat/pedaler svarer fx. til Joystick med to axer og fire knapper
eller lign...

Rattet svarer til \"højre/venstre\" på joystick...pedaler svarer til frem & tilbage på joystick.

gøres i -kontrolpanel, -spilleenheder, -tilføj...

Der burde nu også være en CD/diskette med med driveren...i så fald, så kan du formodentlig vælge
-tilføj, -tilføj anden....
eller blot køre \"install\" fra CD eller diskette
Grafikkort:
Du kan sagtens køre med en anden driver end detonator på et Geforce 2 GTS DDR kort...
De fleste kortproducenter laver deres egne drivere, selv om flere og flere af dem vælger at lægge Detonator driveren frem også, da den efterhånden er \"rigtig god\"

Skal du have et link, så må du jo fortælle hvilket kort vi taler om

mvh :-)
Teknik
Avatar billede bamsen1 Nybegynder
20. december 2000 - 09:55 #5
asus v7700!!!
Men jeg har fundet ud af det med rattet, det var ikke problemet at finde ud af hvilket rat for det er et thrustmaster T2, men jeg kunne bare ikke finde gameoptions i kontrolpanelet, men jeg fandt ud af at det var fordi den var skjult! Men ellers tak! :-) men du/i må gerne finde en nondetonator driver til mit V7700
Avatar billede teknik Juniormester
20. december 2000 - 18:17 #6
Der er flere typer:
http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/driver.html

Det her er den de kalder \"enthusiast level\"
ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/agp/v7700/533aw9x.zip

ASUS kører med en masse mirror site\'s, som man \"burde\" kunne hente fra, men link\'et her er fra USA serveren...den er \"næsten\" altid oppe.