Avatar billede ujdesign Nybegynder
19. december 2000 - 21:37 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Forbindelseshastighed/computerhastighed.

Min PC\'er er en efterhånden 3½ år gammel Pentium 6x86-200MMX.
I og for sig fungerer den meget godt.
Nu er mit spørgsmål: Nytter det noget særligt, at skifte til ISDN (jeg har et 32 K modem nu) for at speede min internetforbindelse op, eller er PC\'en simpelthen for langsom?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. december 2000 - 21:39 #1
Nej, den kan godt følge med til ISDN...
Avatar billede netsrac Praktikant
19. december 2000 - 21:39 #2
Du kan sagtens speede din inet forbindelse op med isdn
Avatar billede netsrac Praktikant
19. december 2000 - 21:39 #3
Damn 16 sekunder.....argh
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. december 2000 - 21:47 #4
:o)...
Avatar billede sidsel Nybegynder
19. december 2000 - 21:47 #5
Men hvorfor ikke gå endnu længere? Springet fra 32K til ISDN er pænt, men prisforskellen til eks. FlexRate (hvis du kan) eller de billige ADSL er ikke stor. Der kan din PC også følge med, og det er virkelig godt...
Avatar billede ujdesign Nybegynder
19. december 2000 - 21:48 #6
I er godt nok hurtige :-)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. december 2000 - 21:48 #7
Jeps... 512/512 er sku dejligt... :o)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. december 2000 - 21:49 #8
Det skal man være... :o)
Avatar billede sidsel Nybegynder
19. december 2000 - 21:56 #9
FlexRate er som bekendt max. 200 kr./mån. og MEGET hurtigt.

ADSL-hastigheden er afhængig af hvad du vil gi´, men koster lidt mere

Tjek
ADSL:
http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. december 2000 - 21:58 #10
Worldonline, kører desværre bedre end cybercity... har jeg ladet mig fortælle... Så æhhh fuck hvor må cybers kører skidt...
Avatar billede sidsel Nybegynder
19. december 2000 - 22:06 #11
hmmm, har selv FlexR, som også er lidt op-og-ned mht. stabilitet
Avatar billede ujdesign Nybegynder
20. december 2000 - 14:39 #12
Blander vi ikke flere ting sammen?
Pt. har jeg \"supersurfer-abonement\" hos WOL, d.v.s.  60 min. pr. dag til kr. 275 i kvartalet.
Men det har jo ikke noget at gøre med min forbindelse (ISDN eller analog).
Avatar billede morphius Nybegynder
11. januar 2001 - 07:09 #13
Hej med dig...

Jeg mener sagtens at det kan betale sig hvis du altså er villig til at betale den del mere for en hurtigere forbindelse. Men der er ingen tvivl om at det villle gøre din forbindelse meget meget hurtigere. Håber det er svar nok.

-Jonas :-)