Avatar billede merkur Nybegynder
27. august 2003 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af Word doc til pdf vha. Adobe Acrobat 5.0.5, margen

Jeg bruger Adobe Acrobat 5.0.5 / Destiller til konvertering af Word og Excel filer til .pdf. Men ved udprint (LaserJet 1100) kommer der en væsentlig større top og bund margen end i Word dokumentet. Hvordan undgår jeg det ?
Indstillingerne i Crop menuen i Adobe er alle sat til "0" og "remove white margins" er slået til. Hvem har et godt forslag.
Avatar billede oz0j Nybegynder
27. august 2003 - 14:56 #1
hvordan ser pdf filen ud, når du åbner den? (margin osv.)
har du prøvet at printe til en anden printer?
har du prøvet at printe fra en anden maskine?
har du set i printerinstillinger, om der er noget der?

mulighederne er mange
Avatar billede merkur Nybegynder
01. september 2003 - 16:40 #2
Tak for forslagene.
pdf layoutet er rigtig nok ud, når jeg ser det på skærmen. Det er først, når jeg printer, der kommer den store margen.
Jeg prøver dine forslag.
Avatar billede merkur Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:45 #3
Luk